مرکز زیبایی مارال
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
09109999618 09109999618
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا برای لیزر موهای زائد بدن در غرب تهران سعادت آباد

لیزر موهای زائد (لیزر بدن) در مرکز لیزر تهران راهنمای جامع در سال 1402

نام نویسنده : webgin

می 20, 2023

لیزر موهای زائد در تهران و شهرستان ها موضوعی است که تقریبا تمامی ما مطالبی را پیرامون آن شنیده ایم. برخی از افراد معتقدند که این روش، نوعی معجزه است و برخی دیگر، استفاده از آن را کاری بی فایده می دانند و از ترس ایجاد عوارض جانبی، از انجام آن اجتناب می کنند.

اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات دقیق تری کسب کنید یا جزو آن دسته از افراد هستید که از انجام آن می ترسید، این مطلب می تواند برایتان مفید واقع شود. در ادامه قصد داریم تمامی ابعاد مربوط به لیزر موهای زائد را مورد بررسی قرار داده و تمامی ابهام های موجود پیرامون آن را برطرف نماییم.

 

لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موی زائد چیست؟

  • لیزر یک پرتوی نورانی است که به واسطه ویژگی های فیزیکی خاص و انرژی زیادی که دارد، شناخته می شود. لیزرها در صنایع مختلف و موارد پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. برش و حکاکی جزو کاربرد های لیزر صنعتی به شمار آمده و برخی از عمل های جراحی نظیر لیزیک، به عنوان کاربرد پزشکی آن در نظر گرفته می شوند.
  • لیزر یک دانش و فناوری جدید است و به واسطه کاربردی که برای آن در نظر گرفته می شود، می توان از ویژگی های خاصی که دارد، استفاده کرد. کاربرد لیزر در بخش زیبایی نیز به شکلی است که بدون ایجاد اثرات جانبی بر پوست و موی بدن، موی قسمت مورد نظر را از بین می برد.
  • برای حذف موهای زائد بدن می توان از انواع مختلف لیزر استفاده نمود. تکنولوژی های لیزر دیود، الکساندرایت و Nd:YAG به عنوان کاربردی ترین لیزرها در زمینه حذف موی زائد بدن شناخته می شوند. این لیزرها مشخصات و کاربرد مختلفی داشته و در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، لیزر الکساندریت را می توان برای افرادی مورد استفاده قرار داد که رنگ پوست آن ها روشن است. لیزر Nd:YAG نیز برای افرادی که پوستی تیره دارند، مناسب تر خواهد بود. تفاوت کاربرد این لیزرها از ویژگی هایی نظیر طول موج و بسامد لیزر ناشی می شود.
  • لیزر قادر است تا با اثر گذاشتن بر روی فولیکول و داغ کردن پیاز مو، مو را از بین ببرد. وظیفه ساخت موی بدن بر عهده فولیکول ها خواهد بود. پس با ایجاد آسیب در این قسمت ها، می توان سدی در برابر رشد مو ایجاد کرده و آن را متوقف ساخت.
  • لیزر قادر است تا به شکلی دقیق و انتخاب شده، به فولیکول های مو آسیب وارد کند. بدین ترتیب، می توان قسمتی خاص را در معرض لیزر قرار داد و به صورت انتخابی، موی آن ناحیه را از بین برد. بدین ترتیب، تمامی نواحی با آسیب روبرو نمی شوند و تنها ناحیه مورد نظر، مورد مداخله قرار می گیرد.
  • لیزر قادر است تا به صورت دائمی، تعداد زیادی از موهای زائد را از بین ببرد. با استفاده از این روش می توان به راحتی بین ۷۰ الی ۹۰ درصد موهای زائد بدن را برای همیشه از بین برد. به همین جهت گفته می شود که تاثیر قطعی لیزر، برای کاهش دائمی موهای زائد خواهد بود، نه حذف صد درصدی آن ها. در واقع موهایی که حذف شده اند، دیگر هیچ گاه رشد نخواهند کرد.

 

لیزر موهای زائد بدن چه کاربردی دارد؟

 

مرکز لیزر در تهران

 

استفاده از لیزر موهای زائد برای تمامی قسمت های بدن امکان پذیر خواهد بود. البته اکثر مراجعات به قسمت های خاصی از بدن مربوط می شود. به عنوان مثال، اغلب بانوان برای لیزر موی صورت، بیکینی و ناحیه تناسلی به کلینیک مراجعه می کنند. بیشترین مراجعه آقایان نیز برای لیزر موهای زائد پشت گردن، پشت کمر و خط ریش است. این روش به قدری انعطاف دارد که می توان تنها در یک جلسه و در مدت زمان کمتر از یک ساعت، برای لیزر کردن موهای زائد کل بدن اقدام کرد. تفاوتی نمی کند که ناحیه مدنظر چقدر کوچک یا بزرگ باشد، به هر حال برای کاهش موهای زائد می بایست یک دوره درمانی را تکمیل نمایید. یک دوره درمانی کامل، معمولا شامل ۴ الی ۶ جلسه می شود که حدود ۶ هفته به طول می انجامد.

 

لیزر موهای زائد ناحیه واژن و بیکینی

 

مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

 

به طور معمول، لیزر موهای زائد بیکینی، پیچیدگی های خاص خود را دارد. اگر بخواهید تا موهای زائد این ناحیه را به واسطه تیغ اصلاح کنید، می بایست هر ۳ الی ۴ روز این کار را تکرار نمایید. همچنین لازم است برای این کار، دقت فراوان به خرج دهید تا پوست آسیب نبیند. علاوه بر این، اصلاح موهای زائد به واسطه تیغ، موجب ایجاد جوش و خارش در حین رویش مو خواهد شد. در حالت دیگر، می توانید برای رفع موهای این ناحیه، از موم یا وکس استفاده کنید. در این وضعیت، می بایست درد زیادی را متحمل شوید. همچنین اغلب افراد تمایل ندارند تا برای انجام این کار، با بدن برهنه در مقابل اپیلاسیون کار قرار بگیرند. به همین جهت، بسیاری از افراد، لیزر را به سایر روش ها ترجیح می دهند. لیزر به عنوان یک روش دائمی و بدون دردسر برای کاهش موهای زائد نواحی مختلف بدن در نظر گرفته می شود.

 

مقایسه لیزر با الکترولیز بیکینی

لیزر موهای زائد، بدون هیچگونه مداخله تهاجمی و استفاده از سوزن انجام می گیرد. در این روش، لیزر به پوست تابانده شده و هیچ آسیب یا جراحتی را بر روی آن ایجاد نخواهد کرد. به طور معمول، استفاده از الکترولیز به حذف دائمی موها منجر می گردد. ولی استفاده از لیزر به حذف ۷۰ الی ۹۰ درصد موهای آن ناحیه منجر می شود. لیزر موهای زائد بدن در مدت زمان کوتاهی انجام شده و کل طول درمان در ۶ الی ۷ جلسه خاتمه پیدا می کند. اما الکترولیز می تواند تا ۲ سال نیز به طول بینجامد.

 

آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی با درد همراه است؟

لیزر موهای زائد بیکینی درد اندکی را به وجود می آورد. البته درد ایجاد شده آنقدر زیاد نیست که نتوان آن را به راحتی تحمل کرد. دردی که در این حالت ایجاد می شود، مشابه درد ناشی از برخورد یک کش لاستیکی به پوست است. برخی از مراجعان نیز در حین انجام لیزر، هیچ درد یا احساس ناخوشایندی را تجربه نمی کنند. در این خصوص دستگاه لیزر نیز می تواند تاثیر گذار باشد در مرکز لیزر کلینیک مارال با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت (دستگاه لیزر الکس) دکا ایتالیا که دارای کولینگ می باشد کمک می کند تا مراجعین تقریبا دردی را حس نکنند. البته حدود یک درصد از مراجعان با آستانه درد پایین، احساس درد کرده و برای انجام لیزر به کرم بی حس کننده متوسل می شوند.

 

آیا لیزر موهای زائد بیکینی خطر دارد؟

می توان گفت که اغلب روش های درمانی و زیبایی، با ریسک ها و عوارضی هر چند اندک همراه هستند. لیزر موی زائد ناحیه بیکینی نیز از این دسته مستثنی نبوده و می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. رایج ترین عوارض ناشی از این مداخله، ایجاد زخم، جوش، سوختگی و تغییر رنگ پوست است. البته در اغلب موارد، بروز عوارض به نحوه انجام لیزر توسط اپراتور وابسته است.

 

آیا انجام لیزر می تواند به نازایی منجر گردد؟

این موضوع که انجام لیزر بیکینی موجب بروز نازایی می شود، شایعه ای بسیار رایج و شناخته شده است. نکته قابل توجه این است که لیزر تنها به میزان چند میلی متر به داخل پوست نفوذ می کند و هیچ نزدیکی با تخمدان ندارد. پس نیازی نیست نگران این شایعات باشید.

 

بهترین مرکز لیزر بیکینی در تهران

لازم است تا پیش از هر چیز، اطلاعات کافی پیرامون مرکز لیزر مورد نظر جمع آوری نمایید. با اینکه لیزر به عنوان یک متد ایمن برای کاهش موهای زائد بدن در  نظر گرفته می شود، اما اهمیت بسیاری دارد که این کار توسط یک فرد متخصص و متبحر انجام شود. به طور معمول، لیزر توسط اپراتور انجام می شود و پزشک نیز بر این فرآیند نظارت دارد. خاطر جمع باشید که اپراتورهای کلینیک لیزر و زیبایی مارال در سعادت آباد تهران به طور کامل آموزش دیده و مهارت و تجربه لازم را کسب نموده اند. پزشک متخصصی که در کلینیک حضور دارد نیز بر فرآیند لیزر نظارت داشته و تلاش می کند تا فرآیند لیزر موهای زائد به درستی انجام پذیرد. این موضوع باعث شده است که این مرکز به عنوان یکی از بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران واقع در غرب تهران – سعادت آباد شناخته شود.

 

قیمت لیزر موهای زائد در تهران

 

لیزر موهای زائد صورت

صورت یکی از حساس ترین نواحی بدن است که برای حذف موهای زائد آن می توان از لیزر کمک گرفت. البته موی برخی از مناطق نظیر ابروها را نمی توان با استفاده از لیزر از بین برد. زیرا احتمال ایجاد آسیب به چشم ها وجود خواهد داشت. لیزر کردن یکی از بهترین شیوه ها برای از بین بردن موهای زائد صورت به شمار می آید. به صورت کلی توصیه می شود که بانوان برای رفع موهای این ناحیه از تیغ استفاده نکنند. استفاده از وکس و بند انداختن نیز با دشواری و درد همراه خواهد بود.

استفاده از تیغ برای رفع موهای زائد صورت می تواند به بروز جراحت و زخم منجر گردد. علاوه بر این، می بایست هر ۳ الی ۴ روز، این کار را تکرار کنید و این کار خسته کننده خواهد بود. استفاده از وکس، موچین و بند نیز با افزایش جریان خون زیر پوستی، به افزایش تعداد موهای زائد منجر می گردد. به همین جهت است که توصیه می شود برای حذف موهای زائد صورت، از لیزر صورت استفاده کنید.

مرکز لیزر موهای زائد سعادت آباد

 

لیزر موهای زائد صورت برای بانوانی که از تنبلی تخمدان رنج می برند

بانوانی که به سندرم تخمدان پلی کیستیک دچار شده است یا از تنبلی تخمدان رنج می رند، با موهای زائد زیادی در ناحیه صورت روبرو می شوند. به مرور زمان موهای این ناحیه رشد کرده و ضخیم و پر تعداد می شوند. در نتیجه، استفاده از روش هایی مانند بند انداختن، وکس و .. می تواند به زیاد شدن و ضخیم شدن موها منجر گردد. در این موارد، با اینکه لیزر نمی تواند مانند موارد عادی اثرگذار باشد، با این حال، به عنوان بهترین گزینه مطرح می گردد.

 

کلینیک لیزر موهای زائد در سعادت آباد تهران

 

تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد در مدت زمانی اندک انجام شده و به نتیجه می رسد. در حالت معمول، طول جلسات لیزر بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود. تنها در مواردی که موها ضخیم و پرتعداد هستند، ممکن است طول جلسه درمان افزایش پیدا کند. همچنین تعداد معمول جلسات لیزر برای ناحیه صورت، بین ۶ الی ۱۲ جلسه خواهد بود که بین هر جلسه نیز ۲ الی ۴ هفته فاصله در نظر گرفته می شود. با گذشت جلسه سوم، تغییرات محسوسی را حس خواهید کرد.

 

آیا لیزر موهای زائد صورت، درد ایجاد می کند؟

درد لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن، بیش از هر عامل دیگری، به آستانه درد هر فرد وابسته خواهد بود. اما به طور کلی، لیزر موهای نواحی پایینی صورت، پشت گوش و لب ها درد زیادی را ایجاد نمی کند. لیزر موهای برخی از نواحی نظیر پیشانی، می تواند بار اول درد زیادی را ایجاد کند. اما در جلسات بعدی، درد کاهش پیدا می کند. با این وجود می توان از کرم های بی حس کننده و ضد درد نیز استفاده نمود.

در این خصوص دستگاه لیزر نیز می تواند تاثیر گذار باشد در مرکز لیزر کلینیک مارال با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت (دستگاه لیزر الکس) دکا ایتالیا که دارای کولینگ (خنک کننده) قوی می باشد کمک می کند تا این درد به حداقل برسد.

 

خطرات و عوارض لیزر موهای زائد صورت

آسیب رسیدن به چشم ها به عنوان مهمترین عارضه لیزر موهای زائد صورت در نظر گرفته می شود. البته در صورتی که لیزر به شکل اصولی و به واسطه اپراتور با تجربه انجام شود، هیچ عارضه ای را به همراه نخواهد داشت. همچنین ممکن است در حین انجام لیزر، متوجه فلش هایی از نور شوید. ولی جای نگرانی وجود ندارد و این نور هیچ آسیبی را به چشم ها وارد نخواهد کرد. توصیه می شود تا برای به نتیجه رسیدن درمان، پس از انجام لیزر، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. همچنین می بایست در این زمان، آفتاب گرفتن و استفاده از سولاریوم را نیز کنار بگذارید. در صورتی که قصد خروج از منزل را دارید، حتما از کرم ضد آفتاب استاندارد با میزان SPF بالا استفاده کنید و آن را هر دو ساعت یکبار تمدید نمایید.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران – سعادت آباد

معمولا موی صورت بانوان ریز و نازک است. ریز و نازک بودن موها موجب می شود تا لیزر کردن آن ها دشوارتر باشد. پس اگر قصد دارید موهای ریز و نازک را لیزر کنید یا از پوستی تیره برخوردار هستید، به مرکزی مراجعه نمایید که از لیزر های الکساندریت و Nd:YAG استفاده می کند. همچنین توجه داشته باشید که خنک سازی پوست به عنوان یکی از مهمترین موارد برای جلوگیری از بروز عوارض پوستی در نظر گرفته می شود. هر چقدر خنک سازی پوست با دقت بیشتری توسط اپراتور انجام گردد، احتمال بروز عوارض نیز کاهش پیدا می کند.

کلینیک لیزر مارال با استفاده از سه تکنولوژی مختلف لیزر و بروزترین و بهترین تجهیزات موجود، خدمات لیزر را ارائه می دهد. اپراتورهای این مجموعه تجربه و تبحر بالایی داشته و بدون ایجاد هیچگونه درد، فرآيند لیزر موهای زائد را برای شما به انجام می رسانند.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل، یکی از محبوب ترین کاربردهای لیزر به شمار می آید که با استقبال خوبی روبرو شده است. لیزر موهای این ناحیه با سرعت بسیار بالایی انجام شده و می توان بدون هیچگونه دشواری، به نتیجه مدنظر دست پیدا کرد. برای لیزر موهای این ناحیه حدودا به ۵ جلسه لیزر نیاز است که بین هر جلسه نیز ۵ هفته فاصله در نظر گرفته می شود. با گذشت این دوره، حدودا ۹۰ الی ۹۵ درصد موهای زائد این ناحیه از بین خواهند رفت.

 

 

آسیب لیزر موهای زائد

 

آیا لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل درد دارد؟

اغلب مراجعین این نکته را تایید می کنند که لیزر موهای زائد زیر بغل هیچگونه دردی را ایجاد نخواهد کرد. البته می توان بدین منظور از کرم های بی حسی نیز استفاده نمود. زیرا اولین جلسه لیزر ممکن است درد اندکی را به همراه داشته باشد. با این حال، در جلسات بعدی، درد کاهش پیدا کرده و اغلب افراد هیچ دردی را حس نخواهند کرد.

 

لیزر زیربغل تهران

 

عوارض و خطرات لیزر زیر بغل

لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل نیز می تواند به عوارضی نظیر ایجاد جوش، زخم و قرمزی منجر گردد. اما در صورتی که اپراتور لیزر از تجربه و تبحر خوبی برخوردار باشد، هیچ جای نگرانی نبوده و می توان با کمترین میزان عوارض، این فرآيند را تکمیل نمود. پس از جلسه لیزر ممکن است عوارض اندکی نظیر قرمزی بر روی پوست ایجاد گردد که موقتی است. استفاده از کمپرس یخ می تواند التهابات و عوارض موقتی لیزر را به طور کامل تسکین دهد. در برخی از موارد نیز ممکن است پزشک برای فرد کرم کورتیکواستروئیدی تجویز کند تا التهابات این ناحیه برطرف شوند.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زیر بغل در تهران

 

 

لیزر الکساندرایت در تهران

 

زیر بغل جزو نواحی در نظر گرفته می شود که لیزر موهای زائد آن به راحتی امکان پذیر بوده و در اغلب موارد هیچ دشواری به همراه نخواهد داشت. البته این نتیجه در مواردی کسب خواهد شد که لیزر به واسطه اپراتور متبحر و در مرکزی معتبر انجام پذیرد. پس بهتر است پیش از هر چیز، به خوبی درباره مراکز لیزر تحقیق کنید. بهترین گزینه، استفاده از خدمات مراکزی است که تمامی فرآيند را با نظارت پزشک به انجام می رسانند.

 

لیزر موهای زائد برای آقایان

 

 

لیزر مردانه در تهران

 

 

اغلب مطالبی که تا اینجا مطرح شد، پیرامون خدمات لیزر بانوان بود. با این حال، لیزر موهای زائد برای آقایان نیز قابل انجام خواهد بود. در سال های گذشته، اغلب مراجعان خدمات لیزر، بانوان بودند اما در سال های اخیر این نسبت به طرز چشمگیری با تغییر روبرو شده است و آقایان نیز سهمی برابر در این زمینه کسب کرده اند.

 

لیزر موهای زائد، چه فوایدی برای آقایان خواهد داشت؟

لیزر موهای زائد، به ایجاد پوستی صاف و بدون مو منجر نمی گردد. اغلب مراجعان نیز تمایل دارند تا تراکم موی بدن آن ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. به عنوان مثال، برخی از افراد سینه ای پر مو دارند و می خواهند به واسطه لیزر، موهای این ناحیه را کم کنند. برخی دیگر از افراد نیز تمایل دارند تا موی برخی نواحی بدن را به طور کامل حذف کنند. به عنوان مثال، لیزر موی ناحیه شانه، کتف و نواحی پشتی بدن، بدین منظور انجام می پذیرد. تفاوتی ندارد که هدف شما از انجام لیزر، به کدام یک از موارد فوق مرتبط می شود. در هر حالت، لیزر موهای زائد روشی مناسب برای شما خواهد بود.

 

مرکز لیزر موهای زائد آقایان و بانوان

 

لیزر موهای زائد، گزینه ای مناسب برای افراد ورزشکار به شمار می رود. استفاده از این روش موجب می شود که افرادی که به صورت منظم برای اصلاح موهای بدن خود اقدام می کنند، این کار را به سهولت و آسودگی بیشتری به انجام برسانند. همچنین این روش احتمال بروز عوارض و آسیب های احتمالی ناشی از اصلاح، نظیر بریدگی و جوش زدن را به حداقل می رساند. بدین ترتیب می توان یکبار برای همیشه موهای بدن خود را حذف کنید.

لازم به ذکر است که لیزر به عنوان تنها روش درمان فولیکولیت و موی زیر پوستی در نظر گرفته می شود. اصلاح مو موجب به وجود آمدن موهای زیر پوستی خواهد شد. این مورد در ناحیه گلو به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. این معضل به عنوان سودوفولیکولیت ریش شناخته می شود و می توان با استفاده از لیزر، برای رفع آن اقدام نمود. جوش هایی که به دلیل التهاب فولیکول به وجود می آيند، به عنوان فولیکولیت شناخته می شود. این موارد را می توان با استفاده از لیزر برطرف نمود و التهابات این نواحی را تسکین داد.

 

درد، عوارض و خطرات لیزر موهای زائد آقایان

 

کلینیک پوست و مو در تهران

 

به طور معمول، میزان دردی که فرد در حین لیزر موهای زائد متحمل می شود، به ناحیه مورد نظر بستگی خواهد داشت. برخی از نواحی بدن پوست حساس تری داشته و در نتیجه لیزر موهای آن ناحیه ممکن است با درد همراه باشد. اما اغلب آقایان این موضوع را مطرح می کنند که لیزر موهای بدن هیچ دردی را برایشان ایجاد نکرده است. تعداد کمی از افراد نیز معتقدند لیزر دردی بسیار اندک، مشابه درد ناشی از برخورد کش به پوست بدن را برایشان ایجاد نموده است. در این بین، حدود ۱ الی ۲ درصد مراجعان، درد زیادی را تجربه کرده اند و برای راحتی آن ها از داروهای بی حس کننده استفاده می شود.

عوارض و خطرات لیزر موهای زائد بدن، برای زنان و مردان یکسان بوده و از این لحاظ تفاوتی وجود نخواهد داشت. به طور عادی ممکن است پس از لیزر در برخی از نواحی بدن، سوختگی، تورم و قرمزی ایجاد شود. البته استفاده از خدمات یک اپراتور متبحر موجب می شود تا احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل برسد. همچنین نظارت پزشک بر کل این فرآیند، می تواند در جهت کاهش عوارض و خطرات درمان موثر واقع شود. در مورد عوارض ناشی از لیزر موهای زائد نیز شایعاتی مطرح می شود که رایج ترین آن ها مربوط به بروز سرطان، آسیب به سیستم جنسی و… است که هیچ کدام صحت ندارند.

 

کلینیک پوست و مو در سعادت آباد

 

توصیه هایی که به جهت مراقبت های پس از لیزر موهای زائد مطرح می شود، موجب کاهش احتمال بروز عوارض جانبی می شود. به شکل کلی، عوارض دائمی و جدی برای لیزر موهای بدن در نظر گرفته نمی شود. تنها این عوارض در زمانی ممکن است بروز پیدا کنند که اپراتور از تجربه کمی در این زمینه برخوردار باشد و نتواند به شکل درست و اصولی برای این کار اقدام نماید. در این وضعیت، اگر عوارضی هم به وجود بیاید، موقتی بوده و در مدت زمانی کوتاه برطرف خواهد شد.

 

تعداد جلسات لازم برای لیزر موی بدن آقایان

برای لیزر موهای بدن آقایان نیز درست مانند بانوان، لازم است تا ۶ الی ۸ جلسه در نظر گرفته شود و در بین هر جلسه نیز ۴ الی ۶ هفته فاصله وجود داشته باشد.

 

قیمت لیزر موهای زائد فول بادی در تهران

هزینه لیزر موهای زائد فول بادی به عوامل مختلفی نظیر تعداد جلسات و نواحی مورد نظر وابسته خواهد بود. طبیعتا هزینه لیزر موهای کل بدن، از هزینه لیزر موهای پشت لب به مراتب بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه دستگاه های لیزر با امکانات و تکنولوژی های متفاوتی طراحی و تولید می شوند، نوع دستگاه نیز می تواند بر هزینه نهایی اثر گذار باشد. برخی از دستگاه ها به امکاناتی نظیر سیستم های خنک کننده یا تکنولوژی تابشی به روز تر مجهز شده اند و نتیجه بهتر و ایمن تری را به ارمغان می آورند.

 

هزینه لیزر موهای ناحیه بیکینی

به طور معمول، برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی، هزینه ای ثابت در نظر گرفته می شود و برای همه افراد یکسان خواهد بود. با این حال، نوع دستگاه مورد استفاده می تواند موجب تغییر در هزینه لیزر شود. طبیعتا استفاده از دستگاه های جدیدتر و بروزتر، مستلزم پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. البته برای انتخاب نوع دستگاه می بایست به رنگ پوست، ناحیه مورد نظر، رنگ موهای زائد و ضخامت آن ها نیز توجه نمود.

 

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

هزینه ای که برای لیزر موهای زائد تمام بدن پرداخت می کنید، بسیار کمتر از هزینه ای است که برای لیزر تک تک نواحی می بایست پرداخت نمایید. مخصوصا اینکه در مرکز لیزر مارال، طرح ها و پکیج های مختلفی بدین منظور در نظر گرفته شده است و می توانید با قیمتی بسیار مناسب از این خدمات بهره مند شوید. البته هزینه نهایی لیزر به اندازه جثه شما نیز می تواند وابسته باشد. این هزینه برای افرادی که مجموع وزن و قد آن ها کمتر از ۲۷۰ می شود، بسیار ارزان تر خواهد بود.

 

لیزر موهای زائد برای بانوان

 

عوارض جانبی و خطرات لیزر موهای بدن

برخی از مراجعان در هنگام مراجعه به کلینیک لیزر، ترس و اضطراب زیادی را تجربه کرده و از عوارض احتمالی آن واهمه دارند. به خصوص اینکه در فضای اینترنت نیز تصاویر زیادی در اینباره منتشر شده است. اما لازم است این نکته را مدنظر قرار دهید که عوارض لیزر موهای زائد تنها در مواردی بروز پیدا می کند که لیزر به واسطه فردی غیر متخصص انجام شود. همچنین در صورتی که برای این کار به مراکز غیر معتبر مراجعه کنید یا لیزر موهای بدن به واسطه دستگاه غیر استاندارد انجام پذیرد، احتمال بروز عوارض افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه مهمترین شایعات پیرامون عوارض جانبی لیزر موهای بدن را مورد بررسی و راستی آزمایی قرار می دهیم.

 

لیزر بدن سرطان‌ زا نیست

پرتوهایی که از لیزر انتشار پیدا می کنند، فولیکول های مو را گرم کرده و بدین ترتیب، موجب حذف آن ها می شوند. پرتو هایی نظیر اشعه ایکس و فرابنفش، به عنوان یونیزان شناخته شده و می توانند سلول های سرطانی را فعال نمایند. به همین جهت، برای انجام لیزر از پرتوهایی استفاده می شود که یونیزان نبوده و در نتیجه لیزر بدن نیز سرطان زا نخواهد بود.

 

لیزر موهای بدن موجب نازایی نخواهد شد

برخی از افرادی که برای لیزر اقدام می کنند نگران این موضوع هستند که انجام این کار در نهایت به نازایی آن ها منجر گردد. اما باید توجه کرد که لیزر تنها به میزان چند میلی متر به پوست نفوذ کرده و هیچ نزدیکی به اندام های جنسی نخواهد داشت. پس آسیب هایی نظیر نازایی غیر منطقی به نظر می رسد.

 

لیزر موهای بدن هیچ آسیبی به بکارت وارد نخواهد کرد

این موضوع به عنوان یک نگرانی رایج برای دختران جوان مطرح می شود. اما باید توجه داشت که لیزر هیچگاه به نواحی مرتبط با بکارت نزدیک نمی شود.

 

لیزر موهای بدن هیچ آسیبی به چشم ها وارد نخواهد کرد

در جلسات لیزر عینکی در اختیار شما قرار می گیرد که چشم هایتان را به طور کامل مورد محافظت قرار می دهد. حتی در برخی از موارد به جهت اطمینان بیشتر، زیر عینک نیز به واسطه یک پارچه پوشانده می شود. بدین ترتیب، فلش حاصل از پرتو های لیزر هیچ آسیبی به چشم وارد نخواهند کرد. اما ممکن است به واسطه اشتباه اپراتور لیزر، لیزر با شبکیه چشم برخورد کرده و در نتیجه، آسیب ایجاد شود. پس اگر بعد از انجام لیزر، چشم شما با عوارضی نظیر سوزش یا قرمزی روبرو شد، حتما پزشک خود را در جریان ماجرا قرار دهید.

 

بهترین مرکز لیزر در سعادت آباد تهران

 

لیزر موهای بدن موجب ایجاد رگ های واریسی نخواهد شد

همان طور که مطرح شد، لیزر تنها چند میلی متر به پوست نفوذ پیدا می کند. بدین ترتیب، پرتو های آن به رگ ها و عروق نرسیده و نمی تواند تاثیر منفی بر آن ها وارد سازد. تنها اثر لیزر در این زمینه این است که با حذف کردن موهای پا، موجب بهتر دیده شدن رگ های واریسی خواهد شد.

 

عوارض جانبی و خطرات ناشی از خطای اپراتور لیزر

اغلب عوارض جانبی ناشی از لیزر، از خطای اپراتور ناشی می گردند. در ادامه مهمترین این عوارض را مورد ارزیابی قرار می دهیم:

ایجاد لکه های پوستی: ایجاد لکه های پوستی تیره یا هایپرپیگمنتیشن و لکه های پوستی روشن یا هایپوپیگمنتیشن به عنوان رایج ترین عوارض لیزر شناخته می شوند. این عارضه تنها در مواردی بروز پیدا می کند که فرآیند حذف موها، توسط فرد غیر متخصص انجام پذیرد. این عارضه در اغلب موارد به سختی درمان شده و در بسیاری از موارد نیز نمی توان برای درمان آن ها کاری کرد.

سوختگی پوست: سوختگی نیز یکی از عوارض رایج لیزر موهای بدن است. در برخی از موارد سوختگی یک عارضه کوتاه مدت و موقتی بوده و به سرعت برطرف می گردد. اما در برخی از موارد، این عارضه به دلیل خطای اپراتور بروز پیدا کرده و به حدی شدید است که می بایست برای درمان آن به پزشک مراجعه نمایید. در موارد سطحی تنها کافی است پوست خود را در معرض هوا قرار داده و از کرم زینک اکسید استفاده نمایید.

 

عوارض معمول و طبیعی لیزر موهای زائد

همان طور که مطرح شد، برخی از عوارض به عنوان عارضه جانبی طبیعی مطرح شده و با سرعت بسیار بالا برطرف می شوند. تورم، قرمزی پوست و احساس گرما به عنوان رایج ترین این موارد در نظر گرفته می شوند. در وضعیتی که با این عوارض روبرو شدید، کافی است تا به واسطه کمپرس یخ آن ها را تسکین دهید.

همچنین در مواردی بسیار نادر، پوست پوسته پوسته و خشک می شود. افزایش ضخامت موهای نازک نیز یکی دیگر از عوارض طبیعی لیزر به شمار می آید. زیرا با از بین رفتن موها، موهای نازک این فضا را پیدا می کنند که ضخیم و بلند باشند. به همین جهت جلسات ترمیمی برای افراد تنظیم می شود تا موهایی که به تازگی رشد کرده اند را برطرف سازند.

نکته مهم این است که مشکلات پوستی فعال نظیر جوش، تبخال، زگیل و خال را نباید در معرض لیزر قرار داد. به همین جهت در حین لیزر موهای بدن، این قسمت ها را می پوشانند. لیزر کردن این نواحی می تواند به ایجاد عوارضی نظیر عفونت منجر گردد.

 

دستگاه لیزر الکس در سعادت آباد تهران

 

چطور احتمال بروز عوارض جانبی لیزر را به حداقل برسانیم؟

پیش از هر چیز، برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی و خطرات لیزر لازم است تا به مرکز تخصصی و معتبر لیزر مراجعه نمایید. در ادامه ویژگی های یک مرکز لیزر تخصصی و مناسب را بررسی می کنیم:

  • اپراتور لیزر می بایست از تخصص کافی برخوردار بوده و این زمینه از تبحر کافی برخوردار باشد.
  • تمامی اقدامات این مرکز می بایست با نظارت پزشک متخصص صورت پذیرد.
  • لیزر می بایست بر اساس رنگ پوست فرد مورد انتخاب قرار گیرد. به عنوان مثال، الکساندریت برای پوست تیره گزینه ای مناسب به شمار نخواهد آمد.
  • لازم است تا مرکز لیزر از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی های لیزر استفاده نماید.

دومین نکته در این زمینه، به رعایت اصول مراقبتی پس از لیزر مربوط می شود که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

  • پس از انجام لیزر می بایست از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب اجتناب نمایید. همچنین زمانی که در قصد بیرون رفتن از منزل را دارید، حتما از یک کرم ضد آفتاب استاندارد و تایید شده استفاده نمایید. علاوه بر این تا جلسه بعدی می بایست از آفتاب گرفتن و استفاده از کرم برنزه کننده، اجتناب نمایید.
  • حداقل تا ۱۲ ساعت پس از درمان، از هیچگونه ماده آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید. در مواردی نیز که مجبور به استفاده از مواد آرایشی هستید، بهتر است تنها یک کرم پودر سبک را مورد استفاده قرار دهید.
  • پس از لیزر موهای بدن نباید از سایر روش ها نظیر بند انداختن و وکس استفاده نمایید.
  • حداقل به مدت ۲ روز پس از لیزر، از هرگونه فعالیت ورزشی سنگین، سونا، حمام آب داغ و هر چیزی که باعث تعریق زیاد می شود، خودداری کنید.
  • پس از لیزر، حداقل تا ۳ روز از کیسه کشیدن یا استفاده از انواع اسکراب، خودداری نمایید.

 

میزان اثربخشی لیزر موهای زائد بدن و تعداد جلسات مورد نیاز

می توان گفت که لیزر به عنوان تنها راه برای حذف و پاکسازی دائمی موهای بدن به شمار می آید. البته میزان اثربخشی این روش به عوامل مختلفی نظیر نوع دستگاه، ناحیه مورد نظر، رنگ پوست و ضخامت موها وابسته است. به همین جهت، در جلسه مشاوره، این موارد مورد ارزیابی قرار گرفته و بر آن اساس برای انجام لیزر اقدام می شود. همچنین نکات مراقبتی و تعداد جلسات لازم نیز در همین جلسه به شما اطلاع داده خواهد شد. برای اینکه فرآيند درمانی را به شکل بهتری درک کنید، مثال های زیر را مورد توجه قرار دهید:

 

ناحیه تحت درمان نوع دستگاه تعداد جلسات فاصله جلسات میزان پاکسازی موها
زیر بغل الکساندریت 4 جلسه 4 تا 6 هفته 85 درصد کاهش
دیود 4 جلسه 4 تا 6 هفته 84 درصد کاهش
سر، صورت و گردن الکساندریت 6 جلسه 4 هفته 80 درصد کاهش
دیود 3 تا 7 جلسه 4 تا 6 هفته 70 درصد کاهش
کل بدن الکساندریت 3 جلسه 4 هفته 55 درصد کاهش
دیود 2 جلسه یک ماه 45 تا 60 درصد کاهش

 

همان طور که مشاهده می کنید، نوع دستگاه مورد استفاده و تعداد جلسات می تواند بر میزان پاکسازی موی بدن تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، هنگامی که لیزر موهای زائد با استفاده از الکساندریت انجام شده و تعداد جلسات از ۳ جلسه به ۴ جلسه افزایش پیدا می کند، ۳۰ درصد موهای زائد بیشتری از بدن پاک می شوند.

 

لیزر موهای زائد بدن به چه مقدار موثر خواهد بود؟

لیزر به عنوان روشی دائمی برای حذف موهای بدن در نظر گرفته می شود. اگر این روش به شکل اصولی انجام پذیرد، اثرات دائمی و محسوسی را به ارمغان خواهد آورد. ولی باید توجه داشته باشید که این روش، تمامی موهای زائد بدن را پاکسازی نخواهد کرد و احتمال دارد ۱۰ الی ۴۰ درصد موها بدون تغییر باقی بمانند.

پس می توان گفت که لیزر موهای زائد بدین شکل خواهد بود:

  • ۶۰ الی ۹۰ درصد موهای زايد بدن به واسطه لیزر از بین می روند.
  • ۱۰ الی ۴۰ درصد موها علی رغم استفاده از لیزر، بدون تغییر باقی می مانند.

دو مورد بالا برای اغلب مراجعان صادق خواهد بود. همچنین برخی از عوامل می توانند بر نتیجه نهایی لیزر اثر بگذارند که در ادامه به آن ها می پردازیم و توضیح می دهیم چرا مقادیری از موهای بدن در حین استفاده از لیزر باقی می مانند.

 

چرا استفاده از لیزر به حذف ۱۰۰ درصد موهای بدن منجر نمی گردد؟

به طور کلی، فولیکول ها در سه فاز برای ساخت مو اقدام کرده و سپس مو را از دست می دهند. هر کدام از فولیکول های مو بارها این چرخه را در طول عمر خود طی خواهند کرد. سه چرخه اصلی فولیکول به شرح زیر است:

آنارژن یا فاز رشد: ۸۰ الی ۹۰ درصد موهای زائد بدن در این فاز رشدی قرار دارند. فولیکولی که در این فاز رشد قرار می گیرد، موجبات رشد مو را فراهم خواهد کرد.

کاتاژن یا فاز موقت: در این فاز، ارتباط فولیکول و پیاز مو به طور کامل قطع گردیده و در نتیجه، رشد مو نیز متوقف می گردد.

تلوژن یا فاز استراحت: ۱۰ الی ۲۰ درصد موهای بدن در این مرحله قرار دارند. فولیکولی که در این فاز واقع می شود، نمی تواند برای ساخت هیچ مویی اقدام نماید.

لیزر موهای زائد بدن تنها می تواند بر روی موهایی اثر بگذارد و آن ها را حذف کند که در فاز رشدی قرار دارند. به همین جهت، با توجه به اینکه تمامی موها در فاز رشدی قرار ندارند، لیزر کردن آن ها به حذف دائمی منجر نمی گردد. برای رفع این مسئله می توان لیزر را در دوره های بلند مدت و با فواصل کافی بین جلسات به انجام رساند تا موهای بیشتری از بین رفته و حذف شوند.

 

دستگاه لیزر خوب در سعادت آباد تهران

 

عوامل موثر دیگری نیز وجود دارند که مانع حذف کامل موها به واسطه لیزر می شوند. به عنوان مثال، تغییر هورمون که به واسطه بارداری یا دوران پس از یائسگی ایجاد می شود، فولیکول های غیر فعال شده را مجددا فعال می کند. همچنین لیزر نمی تواند برخی از موها ریز، کرکی و سفید رنگ را از بین ببرد و حتی ممکن است به ضخیم شدن آن ها منجر گردد. با در نظر گرفتن تمامی این جوانب می گوییم که تاثیر لیزر به میزان ۶۰ الی ۹۰ درصد خواهد بود و به کاهش دائمی موهای بدن منجر می گردد.

 

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن

 

بهترین دستگاه لیزر تهران

 

دستگاه های لیزر موجود در کشور ما توسط شرکت ها و کشورهای مختلفی طراحی و تولید شده اند. برخی از این دستگاه ها چینی و کره ای و برخی اروپایی و آمریکایی هستند. در ادامه، شباهت ها و تفاوت های این تجهیزات را مورد بررسی و مقایسه قرار خواهیم داد:

شباهت ها: فناوری تمامی این دستگاه ها مشابه یکدیگر بوده و اغلب آن ها از الکساندریت، دیود یا Nd:YAG استفاده می کنند. همچنین پرتو اکثر این دستگاه ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

تفاوت ها: به طور کلی، دستگاه هایی که از برند های معتبرتر هستند، بازدهی بیشتری را به ارمغان می آورند. میزان بازدهی و اثر گذاری این تجهیزات به عوامل مختلفی از جمله سیستم خنک کننده، زمان تابش پرتو و قطر تابش وابسته خواهد بود. در نهایت هرچه بازدهی یک دستگاه بیشتر باشد، نتایج بهتری را به ارمغان خواهد آورد. دستگاه های اروپایی و آمریکایی نیز در این زمینه پیشتاز هستند.

 

دستگاه های لیزر خانگی با استفاده از کدام تکنولوژی ساخته می شوند؟

دستگاه هایی که به عنوان لیزر خانگی شناخته می شوند، اصلا در دسته بندی دستگاه های لیزر جای نخواهد گرفت. این دستگاه ها تنها با استفاده از پالس های نوری پر انرژی، پوست را تحت تاثیر قرار می دهند. این پالس ها از طریق فناوری IPL یا Intense Pulse Light تولید می شوند. این شیوه قادر است تا حدود ۵۰ درصد موهای بدن را پاکسازی نماید. البته هر چقدر رنگ پوست شما تیره و رنگ موهای بدنتان روشن تر باشد، استفاده از این روش بازدهی کمتری خواهد داشت. نتایج به دست آمده نیز نشان داده اند که با گذشت یکسال، ۲۰ درصد موهای حذف شده، مجددا رشد می کنند.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد صورت و بدن در تهران

در این قسمت به بررسی ویژگی های بهترین مرکز لیزر موی صورت و بدن در تهران خواهیم پرداخت:

به صورت کلی، بهترین مرکز لیزر در تهران با نظارت پزشک متخصص به فعالیت مشغول است. توصیه می شود که هیچگاه برای لیزر موهای خود به مراکز غیر معتبر نظیر آرایشگاه ها مراجعه نکنید. زیرا پیش از انجام لیزر می بایست بررسی های تخصصی انجام گیرد و سپس از لیزر مناسب استفاده شود. بدین ترتیب، با نظارت پزشک متخصص عوارض احتمالی کاهش پیدا می کنند. علاوه بر این، بهترین کلینیک لیزر در تهران به واسطه اپراتور های با تجربه و متخصص آن شناخته می شود. تخصص و تبحر اپراتور موجب می شود که در کوتاهترین زمان ممکن، بیشترین بازدهی از لیزر به ارمغان بیاید.

قیمت لیزر موهای زائد در تهران نیز جزو مواردی است که می بایست مورد بررسی قرار گیرد. به طور کلی، هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر تهران، نه کم و نه زیاد است. البته با توجه به نوسانات دلار، هزینه این دستگاه ها نیز افزایش پیدا می کند. اما مراقب باشید تا با این بهانه، هزینه ای غیر معقول را به شما تحمیل نکنند.

 

لیزر موهای زائد برای پوست های برنزه و سفید

تفاوت واضح بین رنگ پوست و موی بدن موجب می شود تا فرآیند لیزر به بهترین شکل پیش برود. البته در گذشته، لیزر فقط برای موهای ضخیم و تیره مورد استفاده قرار می گرفت. ولی در حال حاضر، این تفاوت رنگ موجب ایجاد نتیجه بهتر می شود.

 

لیزر موهای زائد سفید

رنگ مو به عنوان یکی از موانع و محدودیت های لیزر در نظر گرفته می شود. زیرا لیزر برای اثرگذاری و حذف موها، به رنگدانه های ملانین نیاز دارد. پس هر چه رنگ مو تیره تر باشد، نتیجه ایجاد شده نیز بهتر خواهد بود. بر همین اساس، لیزر کردن موهای سفید و خاکستری امری پیچیده به شمار می رود. با این حال، در حال حاضر می توان بسیاری از موهای طیف بلوند را با استفاده از لیزر از بین برد. همچنین افرادی که موی قرمز دارند نیز می توانند بدین منظور از لیزر استفاده کنند. ولی احتمالا فرآیندی طولانی تر در انتظار خواهد بود.

 

آیا لیزر موهای زائد موثر خواهد بود؟

سازمان FDA معتقد است که لیزر تنها روش دائمی برای کاهش موهای صورت و بدن است. این روش می تواند حدود ۷۰ درصد موها را به طور کامل از بین ببرد. البته این می تواند به ۹۰ الی ۹۵ درصد نیز افزایش پیدا کند. البته باقی موها را نیز می توان در دوره های بعدی از بین برد.

 

بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

در حال حاضر دستگاه های لیزر متعدد و متنوعی در بازار وجود دارند که بازدهی خوبی را به ارمغان می آورند. در این بین، برند کندلا و دکا که آمریکایی و ایتالیایی هستند، از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.لازم به ذکر است، مرکز تخصصی لیزر مارال نیز مجهز به دستگاه به روز و پیشرفته لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا می باشد.

 

آیا افرادی که پوست تیره دارند نیز می توانند برای لیزر اقدام کنند؟

در گذشته این کار امکان پذیر نبوده و با دشواری های خاصی همراه بود. با این حال، در حال حاضر می توان با استفاده از فناوری های جدید، برای لیزر پوست تیره نیز اقدام نمود. البته لازم است که پوست و مو از تفاوت رنگ برخوردار باشند.

 

آیا لیزر موهای زائد بدن با درد همراه است؟

به طور کلی، لیزر موهای زائد بدن با درد همراه نخواهد بود. اما ممکن است در ۱ درصد موارد درد زیادی را حس کرده و به داروهای بی حس کننده نیاز پیدا کنید. البته این به آستانه درد شما و ناحیه مورد نظر وابسته است.

 

چرا برای تمامی مراجعان، از داروهای بی حسی استفاده نمی شود؟

زیرا استفاده از داروهای بی حسی مستلزم دقت و ضرورت است و استفاده نابجای آن ها به بالا رفتن ضربان قلب، تنگی نفس و … منجر می گردد.

 

آیا استفاده از لیزر با خطر همراه است؟

در صورتی که برای لیزر موهای زائد بدن به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه نمایید، هیچ ریسک و خطری را در این زمینه متحمل نخواهید شد. تنها ریسک لیزر از خطای اپراتور و انجام فرآیند به شکل نامناسب، ناشی خواهد شد و عوارض مختلفی را به همراه خواهد آورد.

 

آیا استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد، عوارض جانبی دارد؟

هر روش پزشکی و زیبایی ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. التهاب، تورم، قرمزی و پوسته پوسته شدن به عنوان رایج ترین عوارض طبیعی این مداخله در نظر گرفته می شوند. این عوارض در عمده موارد، موقتی بوده و تنها در مواردی ادامه پیدا می کنند که از خطای اپراتور ناشی شوند. به عنوان مثال، عدم استفاده از عینک ایمنی می تواند به ایجاد آسیب های چشمی منجر گردد، یا عدم تنظیم درست درجه لیزر به سوختگی منجر می شود.

 

قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بدن به عوامل متعددی نظیر نواحی مدنظر، نوع لیزر، رنگ پوست و … وابسته خواهد بود. با این حال، می توانید برای اطلاع از هزینه دقیق، با کارشناسان کلینیک لیزر و زیبایی مارال ارتباط برقرار نمایید.

 

انجام لیزر موهای زائد بدن در غرب تهران ، بهترین کلینیک پوست و مو ، لیزر و زیبایی مارال در سعادت آباد

مجموعه کلینیک پوست و مو ، لیزر و زیبایی مارال در سعادت آباد، با تکیه بر تجربه و با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته همچون دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا ، به عنوان یکی از بهترین مرکز لیزر و کلینیک زیبایی و پوست و مو در غرب تهران واقع در سعادت آباد شناخته شده است.

شما می توانید با گرفتن مشاوره تخصصی از پزشک مرکز، اقدام به دریافت خدماتی همچون موارد ذیل نمایید:

‎💢انواع لیزر موهای زائد در تمامی نواحی بدن

‎💢انواع فیلر لب روسی،نچرال

‎💢فیلر خط خنده،خط اخم،خط اندوه،گونه، چونه

‎💢زاویه سازی

‎💢انواع بوتاکس با ماندگاری بالا

‎💢برداشتن انواع خال و زیگیل و لکه های پوستی با دستگاه پلاسما جت

‎💢از بین بردن جای زخم و اسکار با دستگاه پلاسما جت

‎💢هایفو تراپی

‎💢فیشیال

‎💢پلاسما پلک، پشت لب ، خط خنده

‎💢فشیال Rf

‎💢الکترولیز موهای سفید

‎💢میکرونیدلینگ و مزوتراپی

‎💢میکرودرم

‎💢ساخت کرم های دست ساز بدون مواد نگهدارنده همچون کرم آبرسان،ضد لک،ویتامین c،ترک پا و…

💢‎ماساژ درمانی

‎🧑🏻‍💼لیزر موهای زائد آقایون با اپراتور اقا

 

شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتری از مرکز به پیج اینستاگرام کلینیک زیبایی مارال در تهران واقع سعادت آباد مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *