مرکز زیبایی مارال
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
09109999618 09109999618
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.

لیزر فول بادی در سعادت آباد تهران با بهترین قیمت ❤️

لیزر فول بادی در سعادت آباد تهران به صرفه ترین و موثر ترین روش برای از بین بردن موهای زائد کل بدن خانم ها و آقایان می باشد. امروزه لیزر موهای زائد بهترین روش برای حذف دائمی موهای زائد می باشد که شخص طی چند جلسه لیزر درمانی برای تا حد بسیار قابل قبولی از […]

مشاوره با مارال لیزر
لیزر فول بادی در سعادت آباد تهران

لیزر فول بادی در سعادت آباد تهران به صرفه ترین و موثر ترین روش برای از بین بردن موهای زائد کل بدن خانم ها و آقایان می باشد. امروزه لیزر موهای زائد بهترین روش برای حذف دائمی موهای زائد می باشد که شخص طی چند جلسه لیزر درمانی برای تا حد بسیار قابل قبولی از شیو و اصلاح مو های زائد در نواحی مختلف بدن بی نیاز خواهد شد.

قیمت لیزر فول بادی در سعادت آباد تهران

قیمت لیزر فول بادی به عوامل مختلفی از جمله تراکم موهای زائد در نواحی مختلف بدن جنس پوست و همچنین نوع دستگاه لیزر دارد و به همین دلیل ممکن است که به نصبت تعداد جلسات متفاوت باشد. لذا برای اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان لیزر مارال در تماس باشید.

لیزر فول بادی برای آقایان شامل چه قسمت هایی می شود ؟

لیز موهای زائد برای آقایان به نسبت خانم ها نیاز به تعداد جلسات بیشتر و همچنین جلسات ترمیمی سالانه دارد که نسبت به بدن و نواحی مختلف بدن هر شخص بین یک تا چهار جلسه ترمیمی در سال نیاز باشد. برای اطلاع از قیمت و مراحل لیزر موهای زائد برای آقایان در سعادت آباد تهران با کارشناسان کا تماس بگیرید. نواحی لیزر فول بادی برای آقایان عبارتند از : لیز صورت (آنکادر ریش و سبیل)، لیز قفسه سینه،لیزر شکم،لیزر ناحیه تناسلی مردان،لیزر پشت گردن،لیزر کمر،لیزر باسن،لیزر زیر بغل،لیزر دست ها،لیز پاها،لیز موهای انگشتان دست و پا.

لیزر فول بادی برای خانم ها شامل چه قسمت هایی می شود؟

نواحی لیزر موهای زائد برای خانم ها شامل : لیز صورت،لیزر سینه،لیز شکم،لیزر کمر،لیزر باسن،لیزر بکینی،لیزر زیر بغل،لیزر دست ها،لیزر پاها می باشد.برای اطلاع از شرایط و قیمت لیزر فول بادی خانم ها در سعادت آباد تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیزر فول بادی شامل چند جلسه می باشد؟

به طور کلی لیزر فول بادی بسته به دستگاه لیزر و همچنین بسته به جنسیت و پوست هر فرد متفاوت می باشد ولی به طور کلی هشت جلسه به بالا می باشد و معمولا فاصله بین هر جلسه یک ماه می باشد.