مرکز زیبایی مارال
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
09109999618 09109999618
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.

هایفو تراپی صورت در سعادت آباد

انجام هایفوتراپی صورت در سعادت آباد تهران، زیر نظر مجموعه زیبایی لیزر مارال با دستگاه هایفوتراپی دابلو اس کره ای و کادری مجرب

مشاوره با مارال لیزر
هایفو تراپی صورت در سعادت آباد تهران با دستگاه دابلو اس کره ای

هایفوتراپی صورت یک روش درمانی غیرجراحی است که از امواج اولتراسوند متمرکز برای سفت کردن و لیفت پوست صورت استفاده می کند. این روش می تواند برای بهبود ظاهر چین و چروک، افتادگی پوست و پوست شل استفاده شود.در هایفوتراپی صورت، از یک دستگاه مخصوص برای ارسال امواج اولتراسوند به لایه های عمیق پوست استفاده می شود. این امواج باعث ایجاد گرمای موضعی در پوست می شوند که باعث انقباض کلاژن و الاستین می شود. کلاژن و الاستین پروتئین هایی هستند که به پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی می بخشند.

 

هایفوتراپی در سعادت آباد با دستگاه دابلو اس کره ای

 

هایفوتراپی صورت در سعادت آباد تهران

هنگام انتخاب کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد، مهم است که به دنبال کلینیکی باشید که از تجهیزات و تکنیک های مدرن استفاده کند و توسط متخصصین باتجربه اداره شود. همچنین مهم است که از هزینه های هایفوتراپی مطلع باشید. هزینه هایفوتراپی بسته به ناحیه تحت درمان و تکنیک مورد استفاده متفاوت است.

قیمت هایفوتراپی صورت در سعادت آباد تهران

هزینه هایفوتراپی صورت بستگی به شرایط درمان و تعداد جلسات آن قیمت های متفاوتی دارد، به همین خاطر پیشنهاد می شود تا برای اطلاع از قیمت هایفو تراپی در کلینیک زیبایی مارال با کارشناسان ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.