مرکز زیبایی مارال
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
09109999618 09109999618
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
قیمت تزریق مزوتراپی در سعادت آباد غرب تهران

مزوتراپی در سعادت آباد ، هر آنچه که در سال 1402 باید بدانید

نام نویسنده : webgin

آوریل 18, 2023

مزوتراپی در سعادت آباد مانند تمام نواحی شرق تا غرب تهران و حتی در شهرستانها یکی از متدهای درمانی رایج است که در موارد گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این روش را می توان برای درمان سلولیت، چین و چروک، ریزش مو و کم آبی پوست مورد استفاده قرار داد. در ادامه به بررسی این شیوه درمانی پرداخته و تکنیک های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

تزریق مزوتراپی در کلینیک زیبایی سعادت آباد غرب تهران

مزوتراپی یعنی چه؟

مزوتراپی یک شیوه درمانی است که برای زیبایی مو و پوست صورت و بدن به کار برده می شود. این روش به عنوان یک روش تزریقی در نظر گرفته می شود که مواد مغذی زیادی را به درون پوست تزریق می نماید. مواد مورد استفاده در این روش، بر اساس نوع مشکل به وجود آمده، مورد استفاده قرار می گیرند. داروها، آنزیم ها، ویتامین ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی، به عنوان پرکاربردترین ترکیبات مزوتراپی شناخته می شوند.

 

تاریخچه مزوتراپی در تهران و جهان

مزوتراپی درمانی است که در پزشکی مدرن و طب سنتی دارای سابقه ای طولانی است. این متد اولین بار در قرن ۱۲و در کشور فرانسه مورد استفاده قرار گرفت. در آن سال ها، یک پزشک فرانسوی با نام آمپروز پاره روشی را ابداع کرده بود که به واسطه آن مواد مغذی گیاهی را به داخل پوست انتقال می داد. برای انجام این روش پوست خراش داده شده و مواد مغذی از طریق سوراخ های ایجاد شده به داخل پوست ریخته می شدند.

 

تزریق مزوتراپی در کلینیک پوست و مو در سعادت آباد غرب تهران

 

مزوتراپی به شکلی که الان رواج پیدا کرده است، توسط میچل پیستور طراحی و ابداع شده است. این پزشک فرانسوی در سال ۱۹۵۲ این روش را به جامعه پزشکی معرفی کرد و از طریق تزریق وریدی پروکائین برای درمان آسم اقدام می کرد. پیستور پس از مدتی استفاده از این درمان متوجه شد که ریزش موی بسیاری از بیماران قطع شده یا کاهش پیدا کرده است. به همین جهت، در ادامه برای درمان ریزش مو از تزریق پروکائین به زیر پوست نیز استفاده می شد. در نهایت تلاش های این پزشک فرانسوی جواب داده و در سال ۱۹۷۶ به معرفی درمان مزوتراپی منجر گردید.

 

درمان لایه میانی پوست یا مزوتراپی

واژه مزوتراپی از دو بخش تشکیل شده است که به معنای «درمان» و «لایه میانی پوست» هستند. پس همان طور که از معنای نام این متد درمانی مشخص است، به واسطه آن به ترمیم و درمان لایه میانی پوست پرداخته می شود.

 

تزریق مزوتراپی در غرب تهران سعادت آباد

درمان لایه میانی پوست یا مزوتراپی

 

لایه میانی پوست چیست؟

به طور کلی، پوست صورت و بدن از سه لایه اصلی تشکیل شده است که به عنوان اپیدرم، درم و هیپودرم شناخته می شوند:

اپیدرم: این لایه، سطحی ترین لایه پوست است. اپیدرم از سلول های مرده و شاخی تشکیل شده و مجموع ضخامت آن به ۱ میلی متر می رسد. سلول های این لایه پوستی تقسیم شده، می میرند و از روی پوست می ریزند.

درم: این لایه به عنوان لایه میانی پوست در نظر گرفته می شود. این لایه که دارای خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی است، از الاستین، هیالورونیک اسید و رشته های پروتئینی کلاژن شکل گرفته است. به طور کلی، این رشته های پروتئینی به حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست ما کمک می کنند. با افزایش سن فرد، تعداد این رشته ها کاهش پیدا کرده و در نتیجه پوست سفتی، طراوت و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. این لایه پوست، فولیکول های مو، غدد چربی و غدد عرق را نیز در بر می گیرد.

هیپودرم: این لایه به عنوان عمیق ترین لایه پوست در نظر گرفته می شود. این لایه متشکل از بافت پیوندی و چربی بوده و وظیفه دارد که لایه درم پوست را به عضلات زیرین اتصال دهد.

 

هزینه مزوتراپی در کلینیک پوست و مو در غرب تهران سعادت آباد

 

چگونه امکان نفوذ به لایه درم ایجاد می شود؟

بر اساس مطالب مطرح شده متوجه شدیم که مزوتراپی به عنوان روشی برای دسترسی به درم شناخته می شود. به طور کلی، لایه اپیدرم سطح پوست را می پوشاند و نمی توان به لایه های عمیق تر پوست دسترسی پیدا کرد. با این حال، برخی از عناصر می توانند از این لایه عبور کرده و به سطوح عمیق تر دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، جیوه یکی از این موارد به شمار می آيد. به همین جهت است که دارو های موضعی و محصولات زیبایی نیز نمی توانند به لایه های زیرین پوست، راه پیدا کنند.

در متد مزوتراپی برای دسترسی به لایه میانی پوست از سوزن استفاده می شود. البته در برخی از موارد از شیوه هایی استفاده می شود که برای انجام آن ها هیچ نیازی به سوزن نخواهد بود. اما به صورت عمده، از سوزن هایی نازک و کوتاه برای انجام مزوتراپی استفاده می شود. به عنوان مثال، در مزوتراپی پوست و موی سر، که برای درمان ریزش مو به کاربرده می شود، از تزریق ماینوکسیدیل به لایه درم استفاده خواهد شد. در حالت معمول، این ماده به سختی می تواند از سطح پوست گذر کند و به لایه میانی برسد. اما با استفاده از مزوتراپی می توان آن را به درم تزریق کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

 

مزوتراپی چه مزایا و فوایدی دارد؟

پیش از بررسی کاربرد درمان مزوتراپی، بهتر است تا فرآيند تاثیر و نحوه انجام این متد درمانی را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی، مزوتراپی سه لایه پوست صورت و بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و تاثیرات مثبت آن بر روی هر سه لایه قابل مشاهده خواهد بود. همین موضوع موجب می شود که آن را برای موارد مختلفی از جمله بهبود وضعیت پوست و مو مورد استفاده قرار داد. به صورت کلی می توان مزایای درمان مزوتراپی را به دو دسته تقسیم بندی نمود. مورد اول به فواید و تاثیرات مثبت ناشی از تزریق مواد مغذی به پوست مربوط می شود. مورد دوم نیز به دلیل ایجاد سوراخ های بسیار ریز بر روی پوست به وقوع می پیوندد. در ادامه، مورد دوم را مورد بررسی قرار می دهیم که عمدتا افراد کمی نسبت به آن آگاهی کامل دارند.

 

قیمت مزوتراپی در کلینیک پوست و مو در غرب تهران سعادت آباد

 

ریز آسیب های مفید پوست

مزوتراپی موجب ایجاد سوراخ هایی ریز بر روی پوست خواهد شد که مزیت هایی را برای پوست ایجاد می کنند. سوزن مزوتراپی به میزانی اندک وارد پوست شده و آسیبی بسیار جزئی را به آن وارد می نماید. این آسیب در نهایت فرآیند های ترمیمی پوست را فعال کرده و به ساخت پوستی سالم و جوان منجر می گردد. در این فرآیند موادی نظیر کلاژن، پروتئین های بافتی و فاکتور های رشد تزریق می گردند. همچنین با انجام مزوتراپی، رگ های خونی جدید ایجاد شده و سلول های جدید به سمت محل آسیب دیدگی حرکت می کنند. در نتیجه، تمام این فرآیند به زیباسازی و جوانسازی پوست یا درمان مشکلات مربوط به موی سر منجر می گردد. آسیب های وارده به پوست، بخش مهمی از فرآیند درمان به حساب آمده و اثرات درمانی قابل توجهی را ایجاد می کنند.

آبرسانی، دارورسانی و تغذیه

همان طور که اشاره شد، در روش مزوتراپی، مواد مغذی به درون پوست تزریق می شوند. این محلول های مغذی و سودمند تحت عنوان کوکتل شناخته می شوند. فرمول این کوکتل ها متغیر بوده و به همین جهت، با توجه به نیاز فرد انتخاب می شود. به عنوان مثال، مزوتراپی که برای جلوگیری از ریزش مو انجام می شود، مواد مغذی را به فولیکول های مو تزریق می کند. مهمترین ترکیبات موجود در کوکتل های مزوتراپی به شرح زیر است:

 

داروهای تزریقی در روش مزوتراپی

داروهای گشادکننده عروق: برخی از داروها مانند بوفلومدیل موجبات خونرسانی به ناحیه مورد نظر را فراهم می آورند. اغلب این مواد بی خطر بوده و هیچ ضرری را ایجاد نمی کنند.

بی حسی موضعی: داروهایی نظیر لیدوکائین و پروکائین علاوه بر ایجاد بی حسی موضعی، دارای خاصیت ضد التهابی نیز هستند.

داروهای هورمونی: این مواد بیشتر برای کوکتل های مزوتراپی مو کاربرد دارند. در اصل، با استفاده از این داروها می توان گیرنده های هورمونی که زمینه ریزش موی سر را فراهم می آورند، به خوبی مهار کرد.

کلسی تونین: این ماده به عنوان یکی از مهمترین هورمون هایی شناخته می شود که خونرسانی پوست را بیشتر کرده و به خوبی پوست و فولیکول مو را تغذیه می کند.

داروها و ترکیبات مغذی: برخی از مواد ضروری و مغذی مانند سیلیکون، به صورت طبیعی در پوست و مو وجود داشته و در سلامت پوست و مو تاثیر زیادی خواهد داشت.

ال کارنیتین: این ماده به عنوان مهمترین عامل تجزیه کننده چربی شناخته می شود و مشکلاتی نظیر سلولیت را  برطرف می کند.

 

ویتامین ها

ویتامین ب ۵: این ویتامین جزو ویتامین های خانواده ب شناخته می شود و نقش مهمی در تقسیم سلولی و بهبود وضعیت پوست صورت و بدن دارد.

بیوتین: این ویتامین شباهت زیادی به ویتامین ب ۵ دارد. این ویتامین نقشی اساسی در سلامت پوست و مو داشته و از ریزش مو و پوسته پوسته شدن پوست صورت و بدن جلوگیری می کند.

ویتامین ث: این آنتی اکسیدان قوی قادر است تا تولید کلاژن را افزایش داده و آن را تحریک کند.

ویتامین آ: این ویتامین نیز با تحریک کلاژن سازی، دارورسانی به لایه های پوستی را افزایش می دهد.

مواد معدنی: برخی از عناصر نظیر مس، سلنیوم، فسفر و زینک تاثیر مثبتی بر سلامت و حفاظت از پوست خواهد داشت.

 

سایر ترکیبات و مواد مغذی در مزوتراپی

سدیم پیروات: این ماده ضد پیری پوست بوده و قادر است تا خستگی و حالت کدر پوست را به کلی برطرف سازد.

گلیکولیک اسید: این ماده برای از بین بردن لک های پوستی، تیرگی پوست و اسکار کاربرد دارد.

کافئین: این ماده برای درمان ریزش مو و سلولیت تاثیرگذار بوده و به همین جهت در محلول های لیپولیتیک استفاده می شود.

 

سایر مزیت های مزوتراپی در مزوتراپی

  • هزینه مناسب و به صرفه نسبت به سایر روش های درمانی مشابه
  • روشی غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی
  • بدون استفاده از بی حسی موضعی و بیهوشی
  • بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت و مراقبت های خاص پس از درمان
  • ریسک و عوارض جانبی محدود و اندک

 

عوارض جانبی و خطرات استفاده از مزوتراپی

 

هزینه مزوتراپی در کلینیک زیبایی در غرب تهران سعادت آباد

 

به دلیل اینکه در این روش، مواد مغذی از راه تزریق به پوست وارد می شوند، در اغلب موارد هیچ عارضه و خطری را برای پوست به وجود نمی آورد. اما ممکن است در برخی از موارد، مشکلاتی خفیف از قبیل حالات زیر ایجاد گردد:

  • ممکن است در حین انجام مزوتراپی یا پس از آن، واکنش های آلرژیک بروز پیدا کنند. این علائم خفیف بوده و عمدتا در موارد کمی دیده می شوند.
  • لسیتین یکی از موادی است که در ترکیبات مورد استفاده برای مزوتراپی وجود دارد. در برخی از موارد ممکن است این ماده التهاب یا ورم موضعی برای پوست ایجاد نماید.
  • در صورت عدم رعایت نکات و مراقبت های درمانی پس از مزوتراپی ممکن است عفونت های پوستی بروز پیدا کند. در برخی از موارد نیز این عفونت ها به دلیل خطای پزشک ایجاد می شوند.
  • ظهور و بروز لکه های پوستی تیره یا روشن بر روی نواحی تحت درمان
  • ایجاد خون مردگی یا کبودی در محل انجام مزوتراپی
  • ایجاد جراحت، زخم، اسکار در محل تزریق
  • به وجود آمدن بافت چربی زیر پوستی

می توان گفت که تمامی عوارض فوق، تنها در مواردی اندک بروز پیدا می کنند. البته ممکن است اغلب بیماران بروز التهابات پوستی را تجربه کنند که آن هم به شکل خفیف بروز پیدا کرده و در مدت زمان کوتاهی برطرف می گردد. همچنین تا به حال در کلینیک پوست ومو (کلینیک تخصصی لیزر و زیبایی) مارال در سعادت آباد تهران ، عوارض جدی پس از انجام مزوتراپی بروز پیدا نکرده است.

 

انجام مزوتراپی، درد به همراه خواهد داشت؟

خیر. انجام درمان مزوتراپی هیچ درد یا احساس ناخوشایندی را به همراه نخواهد داشت. همچنین دستگاه مزوگان که برای تزریق مواد به داخل پوست از آن استفاده می شود، از ظرافت و نازکی خاصی برخوردار هستند. علاوه بر این، در محلول تزریقی، از داروهای بی حسی موضعی نیز استفاده می شود که فرآيند درمان را تسهیل می کنند. ممکن است برخی از افراد با سوزن مشکل داشته باشد. در این موارد می توان مزوتراپی را بدون سوزن نیز انجام داد و به طور کلی، تاثیرات درمانی کاهش پیدا می کند.

انجام مزوتراپی، درد به همراه خواهد داشت؟

هزینه درمان و قیمت مزوتراپی در تهران

به صورت کلی، قیمت مزوتراپی به عوامل مختلفی نظیرعلت مراجعه برای درمان، ناحیه مورد نظر و نوع ترکیبات مزوتراپی وابسته خواهد بود. شما می توانید با تماس با مرکز زیبایی مارال در سعادت آباد تهران از قیمت مزوتراپی اطلاع پیدا کنید. البته پیش از انجام درمان و در جلسه مشاوره پیش از درمان، هزینه به صورت دقیق خدمت شما اعلام می گردد.

 

برای رسیدن به نتیجه مدنظر، به چند جلسه درمان مزوتراپی نیاز است؟

تعداد و کیفیت جلسه درمان مزوتراپی به وضعیت شما و علت مراجعه بستگی خواهد داشت. در حالت معمول، برای تکمیل درمان و دستیابی به نتیجه نهایی، به ۸ الی ۱۵ جلسه درمانی نیاز خواهد بود. همچنین در بین جلسات نیز فواصلی در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، برای ۴ جلسه اول، فاصله ای به میزان ۷ روز در نظر گرفته خواهد شد و سپس فاصله جلسات به دو هفته یا یک ماه افزایش پیدا می کند.

 

مراقبت های حین و بعد از درمان مزوتراپی پوست و مو

 

مزوتراپی مو در کلینیک زیبایی در غرب تهران سعادت آباد

 

می توان گفت که مزوتراپی هیچ مراقبت خاصی نداشته و هیچ دوره نقاهت و بهبودی در نظر گرفته نمی شود. پس به راحتی می توانید بعد از گذراندن جلسات درمانی به کارهای روزمره خود بپردازید. البته برخی از نکات مراقبتی عمومی وجود دارد که پیشنهاد می شود پس از گذراندن درمان، نسبت به آن ها توجه داشته باشید:

  • اگر قصد مزوتراپی موی سر را دارید، پیش از مراجعه به کلینیک حتما موی سر خود را بشویید.
  • چند روز پیش از اقدام برای درمان مزوتراپی نباید از داروهایی نظیر آسپرین و ایبوپروفن استفاده نمایید. همچنین اگر به طور معمول از داروهای ضد انعقادی یا رقیق کننده استفاده می کنید، نیز بهتر است پیش از درمان آن را به پزشک معالج خود اطلاع دهید.
  • می بایست حداقل به مدت ۲۴ ساعت پیش از درمان و پس از آن، از مصرف محصولات آرایش و بهداشتی خودداری نمایید.
  • حتما توجه داشته باشید که تا ۸ ساعت پس از آنجا مزوتراپی نباید برای شستن پوست یا مو اقدام نمایید. پس از گذشت ۳ روز می توانید استحمام کوتاهی داشته باشید. اما نباید بیش از ۱۵ دقیقه زیر آب باشید. عدم رعایت این نکته می تواند به کبودی موضع تحت درمان منجر گردد.
  • تا دو روز پس از جلسات درمانی مزوتراپی، از انجام ورزش یا فعالیت هایی که باعث تعریق شدید می شوند، خودداری کنید. این امر موجب خارج شدن ترکیبات از پوست شده و درمان را بی اثر می کند.
  • ایجاد برآمدگی بر روی پوست می تواند نشانه حساسیت به درمان باشد. در این موارد لازم است تا در اسرع وقت با کلینیک تماس بگیرید.
  • تا ۲۴ ساعت پس از درمان مصرف دارو های ضد التهابی یا ویتامین E را به طور کامل متوقف کنید. البته استفاده از داروهایی نظیر استامینوفن هیچ ایرادی نخواهد داشت.

مراقبت های حین و بعد از درمان

 

کاربردهای درمان مزوتراپی

به طور کلی، مزوتراپی در موارد گسترده ای کاربرد داشته و با گذشت زمان، موارد استفاده آن نیز گسترش پیدا کرده است. امروزه این درمان به واسطه یک دستگاه نیمه اتوماتیک انجام می شود که تحت عنوان مزوگان شناخته می شود. به طور کلی، در تمام درمان هایی که با استفاده از این روش انجام می شود هدف این است که با تزریق مواد مغذی به داخل پوست، سلول های پوست و مو به شکل بهتری به فعالیت خود ادامه دهند. موارد زیر نیز به عنوان مهم ترین کاربردهای این روش شناخته می شوند:

 

درمان پیگمنتیشن برای رفع (لکه‌ها) و اسکارها مزوتراپی پوست

به طور کلی می توان ترکیبات کوکتل مزوتراپی را به شکلی در نظر گرفت که برای درمان و کاهش لکه های پوستی به کار برده شود. در اغلب اوقات، لکه های پوستی به دلیل فعالیت بیش از حد سلول های ملانوسیت ایجاد می شود. این ترکیبات با کنترل فعالیت ملانوسیت ها، لکه های پوستی را کاهش داده و حتی می تواند لکه های ناشی از آفتاب یا ملاسما را نیز برطرف نماید.

همچنین این متد درمانی برای از بین بردن جای آکنه، اسکار و زخم نیز موثر واقع می شود. همچنین هیالورونیک اسید موجود در ترکیب کوکتل ها به افزایش حجم پوست منجر شده و استفاده از آمینو اسیدها و آنتی اکسیدان ها به دلیل خاصیت  ضد التهابی که دارند، به تحریک پوست و ترمیم آن منجر می گردند.

 

درمان ریزش موی سر با مزوتراپی موی سر

 

مزوتراپی مو در کلینیک پوست و مو در سعادت آباد غرب تهران

 

درمان ریزش مو یکی از جدیدترین کاربردهای مزوتراپی است. این روش را می توان به عنوان یک روش مکمل برای آلوپسی آندروژنی و تلوژن افلوویوم نیز استفاده کرد. این موارد تحت عنوان طاسی با الگوی زنانه و مردانه و ریزش موی ناشی از استرس شناخته می شوند. همچنین درمان ریزش موی سکه ای، بهبود وضعیت ساقه مو و بهبود سرعت رشد مو، جزو کاربرد های این روش درمانی در نظر گرفته می شوند.

مزوتراپی به سه شکل می تواند به کاهش دادن ریزش موی سکه ای کمک کند:

  • تحریک سلول های پوستی به بهبود جریان خون زیر پوستی منجر شده و فاکتور های لازم برای رشد و ترمیم پوست و مو را تشدید می کند
  • با تزریق مواد مغذی و ضروری نظیر ویتامین ها، فولیکول های مو را تغذیه می کند
  • فولیکول های مو را در معرض داروهای ضد ریزش قرار می دهد

به طور معمول، مزوتراپی می تواند در درمان انواع ریزش مو موثر واقع شود. البته برای دستیابی به نتیجه بهتر و تقویت موی سر بهتر است تا چند جلسه درمانی را بگذرانید. همچنین می بایست فواصل استاندارد بین این جلسات را مدنظر قرار داد.

 

درمان سلولیت با تزریق مزوتراپی

یکی دیگر از زمینه هایی که به واسطه مزوتراپی قابل انجام خواهد بود، درمان سلولیت و دفع چربی های زیر پوست است. به طور کلی، این روش می تواند چربی های اضافی زیر پوست را نابود کرده و پوست شل شده را سفت کند. معمولا می توان چربی موجود در زیر فک و چانه (چربی غبغب) را به واسطه تزریق برخی از آنزیم های خاص، تجزیه نمود. با تزریق این آنزیم ها، غشای سلول باز شده و چربی موجود در آن ها به طور کلی آزاد می شود. در نهایت نیز سیستم لنفاوی برای جمع آوری و دفع این لیپیدها اقدام می نماید.

 

تزریق چربی زیر چانه با مزوتراپی

مزوتراپی در مقایسه با لیپوساکشن

  • می توان گفت که مزوتراپی در مقایسه با لیپوساکشن، به عنوان یک روش غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود.
  • لیپوساکشن موجب می شود که چربی موجود در ران ها، شکم و قسمت پشت بدن، برای همیشه دفع گردد. برای انجام این روش یک برش بر روی پوست ایجاد شده و یک لوله پلاستیکی بر روی آن نصب می گردد. سپس برای بیرون کشیدن چربی ها از یک دستگاه مکنده استفاده می شود. برای انجام این درمان نیاز است تا فرد تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد.
  • با اینکه لیپوساکشن نتایج فوق العاده ای را در زمینه از بین بردن چربی های بدن رقم می زد، با این حال ممکن است دوره بهبودی آن تا ۶ هفته نیز به طور بینجامد. همچنین در برخی از موارد این روش با عوارضی زیر همراه خواهد بود: کانتور نامناسب، سوختگی، عفونت و ایجاد آسیب برای اعصاب و عروق خونی. همچنین هزینه ای روش درمانی می تواند چند برابر هزینه رایج مزوتراپی باشد.
  • قطعا نمی توان از مزوتراپی مشابه لیپوساکشن، برای حذف چربی های موضعی استفاده کرد. در بسیاری از موارد نیز لیپولیز تزریقی با مزوتراپی اشتباه گرفته می شود. در این روش از تزریق موضعی دئوکسی کولات و فسفاتیدیل کولین برای از بین بردن و تجزیه چربی های بدن استفاده می شود.

پس می توان گفت که مزوتراپی می تواند در زمینه تجزیه و دفع چربی های کوچک و سلولیت موثر واقع شود. ولی قدرت آن به اندازه لیپوساکشن نخواهد بود. همچنین می توان در این موارد از لیپولیز تزریقی نیز استفاده نمود که شباهت زیادی به مزوتراپی دارد.

 

 

مزوتراپی در سعادت آباد

کلینیک لیزر و زیبایی مارال در سعادت آباد با تکیه بر سابقه و تجربه کافی و همچنین در محیطی امن و آرام با بهره مندی از پرسنل مجرب و مواد (متریال) برند و به روز دنیا ، به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی و پوست و مو تهران واقع در سعادت آباد شناخته شده است.

شما می توانید با گرفتن مشاوره تخصصی از پزشک مرکز، اقدام به دریافت خدمات زیبایی همچون مزوتراپی در سعادت آباد نمایید.

کلینیک لیزر و زیبایی مارال در سعادت آباد تهران خدمات تخصصی زیبایی را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد، مواردی همچون:

‎💢انواع لیزر موهای زائد در تمامی نواحی بدن

‎💢انواع فیلر لب روسی،نچرال

‎💢فیلر خط خنده،خط اخم،خط اندوه،گونه، چونه

‎💢زاویه سازی

‎💢انواع بوتاکس با ماندگاری بالا

‎💢برداشتن انواع خال و زیگیل و لکه های پوستی با دستگاه پلاسما جت

‎💢از بین بردن جای زخم و اسکار با دستگاه پلاسما جت

‎💢هایفو

‎💢فیشیال

‎💢پلاسما پلک، پشت لب ، خط خنده

‎💢فشیال Rf

‎💢الکترولیز موهای سفید

‎💢میکرونیدلینگ

‎💢میکرودرم

‎💢ساخت کرم های دست ساز بدون مواد نگهدارنده همچون کرم آبرسان،ضد لک،ویتامین c،ترک پا و…

💢‎ماساژ درمانی

‎🧑🏻‍💼لیزر موهای زائد آقایون با اپراتور اقا

 

شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتری از مرکز به پیج اینستاگرام کلینیک پوست و مو و زیبایی مارال در تهران واقع سعادت آباد مراجعه نمایید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *