مرکز زیبایی مارال
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
09109999618 09109999618
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
بوتاکس تراپی ابرو در سعادت آباد تهران

بوتاکس تراپی ابرو【سال 1402】

نام نویسنده : webgin

اکتبر 17, 2023

بوتاکس تراپی ابرو یک روش زیبایی برای کاهش چین و چروک‌های پیشانی، بین ابروها و اطراف چشم است. با تزریق سم بوتولینوم نوع A (بوتاکس) به عضلات صورت، از انقباض آنها جلوگیری می‌شود و به این ترتیب چین و چروک‌ها کاهش می‌یابند. و همچنین باعث لیفت ابرو به سمت بالا می شود. این روش بدون نیاز به جراحی و با دوره نقاهت کوتاه انجام می‌شود.

چرا بوتاکس تراپی ابرو؟

یکی از اولین نشانه‌های پیری، چین و چروک‌های ناحیه ابرو و اطراف آن است. این چین و چروک‌ها می‌توانند با تزریق بوتاکس از بین بروند و از افتادگی پلک در سنین بالا جلوگیری کنند. ابروهای کمانی نشان‌دهنده زیبایی هستند و هر چقدر ابرو پایین‌تر کشیده شود، پوست پلک بالایی را می‌پوشاند و چشم‌ها خسته و ناراحت به نظر می‌رسند. افتادگی ابرو در سنین بالا قابل درمان نیست و شدت آن بیشتر می‌شود. در این صورت، از روش‌های دیگری مانند بالا کشیدن ابرو استفاده می‌شود که روشی پیچیده‌تر و با عوارض و دوران نقاهت بیشتر است.

با افزایش سن، کلاژن در لایه‌های عمیق پوست کاهش می‌یابد. کلاژن باعث استحکام و جوان‌سازی پوست می‌شود. از دست دادن کلاژن باعث شل شدن پوست می‌شود. وقتی اخم می‌کنید، پیشانی و ابروها به سمت پایین کشیده می‌شوند. این اتفاق در افتادگی ابرو تأثیر زیادی دارد. از دست دادن کلاژن و کشیده شدن زیاد روزانه پوست از طریق عضلات اخم باعث می‌شود که ابرو و پیشانی روی پلک حالت افتادگی ایجاد کند و سن را بالاتر نشان دهد.

توضیح مختصری درباره فرایند بوتاکس تراپی

بوتاکس با فلج کردن موقت عضلات پیشانی، باعث لیفت ابروها می‌شود. برای این کار، بوتاکس به دو ناحیه ابرو تزریق می‌شود:

  • عضلات بین دو ابرو: این عضلات باعث پایین کشیدن ابروها می‌شوند. فلج کردن این عضلات، باعث بالا رفتن ابروها و از بین رفتن خطوط اخم بین دو ابرو می‌شود.
  • عضلات انتهای ابرو: این عضلات باعث پایین کشیدن انتهای ابرو می‌شوند. فلج کردن این عضلات، باعث بالا رفتن انتهای ابرو و ایجاد حالتی شبیه به ابروهای کمانی می‌شود.

میزان تزریق بوتاکس به این دو ناحیه، به سن و میزان افتادگی ابرو بستگی دارد.بوتاکس تراپی یا همان لیفت ابرو با بوتاکس یک روش غیرجراحی است که می‌تواند به زیبایی ابروها کمک کند. این روش معمولاً عوارض جانبی خفیفی مانند کبودی و قرمزی دارد که طی چند روز برطرف می‌شوند.

بوتاکس تراپی ابرو برای چه سنی مناسب است؟

تزریق بوتاکس ابرو برای افراد بالای ۱۸ سال، اعم از خانم و آقا، روشی مناسب برای از بین بردن خط اخم و بالا کشیدن ابروها است. این روش با فلج کردن عضلات پایین آورنده ابروها، باعث رفع افتادگی پوست و جوانسازی چهره می شود. در برخی موارد، برای نتیجه بهتر، می توان تزریق بوتاکس ابرو را با جراحی بلفاروپلاستی ترکیب کرد.

بوتاکس تراپی ابرو برای چه کسانی مناسب نمی باشد؟

تزریق بوتاکس ابرو برای خانم های باردار و شیرده توصیه نمی شود، زیرا ممکن است مواد موجود در تزریق به جنین یا نوزاد آسیب برساند. قبل از تزریق بوتاکس ابرو، با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است.

 

بوتاکس تراپی ابرو در سعادت آباد تهران

 

بوتاکس ابرو چند روز بعد اثر میکنه؟

اثر بوتاکس ابرو معمولاً از 2 تا 3 روز بعد از تزریق شروع می‌شود. در این مدت، عضلات ابرو شروع به فلج شدن می‌کنند و چین و چروک‌های آن از بین می‌روند. اثر کامل بوتاکس ابرو معمولاً طی 2 تا 3 هفته مشاهده می‌شود.

عوامل مختلفی می‌توانند بر زمان اثرگذاری بوتاکس ابرو تأثیر بگذارند، از جمله:

  1. میزان عمق چین و چروک‌ها
  2. مهارت پزشک
  3. نوع بوتاکس استفاده شده

در صورتی که چین و چروک‌های ابرو عمیق باشند، ممکن است زمان بیشتری لازم باشد تا اثر بوتاکس کاملاً مشخص شود. همچنین، اگر پزشک به درستی تزریق را انجام ندهد، ممکن است اثر بوتاکس به طور کامل مشاهده نشود.

در کنار عوامل ذکر شده، برخی از افراد ممکن است به بوتاکس حساس‌تر باشند و اثرات آن را زودتر مشاهده کنند.

بوتاکس ابرو چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری بوتاکس ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  1. نوع بوتاکس استفاده شده
  2. مهارت پزشک
  3. میزان عمق چین و چروک‌ها
  4. سن و جنسیت فرد

به طور کلی، ماندگاری بوتاکس ابرو بین 3 تا 6 ماه است. با این حال، در برخی افراد ممکن است ماندگاری آن کمتر یا بیشتر باشد.بوتاکس‌های جدیدتر معمولاً ماندگاری بیشتری نسبت به بوتاکس‌های قدیمی‌تر دارند. همچنین، پزشکان باتجربه معمولاً می‌توانند تزریق را به گونه‌ای انجام دهند که اثر آن ماندگارتر باشد.در افراد جوان‌تر، عضلات ابرو قوی‌تر هستند و بنابراین، بوتاکس برای مدت طولانی‌تری اثر می‌کند. در افراد مسن‌تر، عضلات ابرو ضعیف‌تر هستند و بنابراین، اثر بوتاکس زودتر از بین می‌رود.

برای افزایش ماندگاری بوتاکس ابرو، می‌توانید نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از انجام فعالیت‌هایی که باعث انقباض عضلات ابرو می‌شوند، مانند اخم کردن یا بالا انداختن ابرو، در چند روز اول بعد از تزریق خودداری کنید.
  2. از ماساژ دادن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  3. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین یا ایبوپروفن در چند روز اول بعد از تزریق خودداری کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید از ماندگاری بیشتر بوتاکس ابرو اطمینان حاصل کنید.در صورتی که ماندگاری بوتاکس ابرو شما کمتر از حد انتظار بود، می‌توانید برای تزریق مجدد به پزشک مراجعه کنید.

قیمت و هزینه بوتاکس تراپی ابرو چه قدر است؟

هزینه بوتاکس ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع بوتاکس استفاده شده
مهارت پزشک
میزان عمق چین و چروک‌ها
شهر و منطقه مورد نظر

بوتاکس ابرو در سعادت آباد تهران با بهترین قیمت

کلینیک زیبایی مارال در سعادت آباد تهران با کادری مجرب در زمینه بوتاکس تراپی و به صورت خاص بوتاکس تراپی ابرو آماده مشاوره و انجام این عمل زیبایی سرپایی می باشد،لذا جهت انجام مشاوره و رزرو وقت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

عبارات مرتبطی که شما را به این مطلب می رساند:

تزریق بوتاکس در تهران – تزریق بوتاکس در غرب تهران – تزریق بوتاکس در سعادت آباد – تزریق بوتاکس پیشانی در تهران – تزریق بوتاکس پیشانی در غرب تهران – تزریق بوتاکس پیشانی در سعادت آباد -تزریق بوتاکس زیربغل در تهران – تزریق بوتاکس زیربغل در غرب تهران – تزریق بوتاکس زیربغل در سعادت آباد – بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد – بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران – بهترین کلینیک زیبایی در تهران – بهترین کلینیک پوست و مو در سعادت آباد – بهترین کلینیک پوست و مو در غرب تهران – بهترین کلینیک پوست و مو در تهران – بهترین مرکز زیبایی در سعادت آباد – بهترین مرکز زیبایی در غرب تهران – بهترین مرکز زیبایی در تهران – تزریق بوتاکس صورت در سعادت آباد غرب تهران – بهترین مرکز لیزر در سعادت آباد – بهترین مرکز لیزر در غرب تهران – بهترین مرکز لیزر در تهران – قیمت تزریق فیلر لب در تهران – قیمت تزریق فیلر لب در غرب تهران – قیمت تزریق فیلر لب در سعادت آباد – قیمت تزریق بوتاکس در تهران – قیمت تزریق بوتاکس در غرب تهران – قیمت تزریق بوتاکس در سعادت آباد -قیمت بوتاکس تراپی در تهران – قیمت بوتاکس تراپی در غرب تهران – قیمت بوتاکس تراپی در سعادت آباد – بوتاکس تراپی ابرو در تهران- بوتاکس تراپی ابرو در غرب تهران- بوتاکس تراپی ابرو در سعادت آباد- لیفت ابرو در تهران- لیفت ابرو در غرب تهران- لیفت ابرو در سعادت آباد

 

تزریق بوتاکس در غرب تهران ، بهترین مرکز کلینیک پوست و مو ، لیزر و زیبایی مارال در سعادت آباد

مرکز کلینیک زیبایی مارال در سعادت آباد غرب تهران ، با تکیه بر تجربه و با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته و بهره گیری از کادر پزشکی مجرب توانسته به عنوان بهترین کلینیک زیبایی  درمانی پوست و مو در غرب تهران واقع در سعادت آباد شناخته شده است.

شما می توانید با گرفتن مشاوره تخصصی از پزشک مرکز، به دریافت خدماتی همچون تزریق بوتاکس از جمله تزریق بوتاکس دیسپورت ، بوتاکس مصپورت و.. با بهتربن قیمت بوتاکس و بهترین کیفیت مواد بوتاکس اقدام نمایید از دیگر خدمات زیبایی و درمانی ما موارد ذیل می باشد:

‎💢انواع لیزر موهای زائد در تمامی نواحی بدن

‎💢انواع فیلر لب روسی،نچرال

‎💢فیلر خط خنده،خط اخم،خط اندوه،گونه، چونه

‎💢زاویه سازی

‎💢انواع بوتاکس با ماندگاری بالا

‎💢خالبرداری و برداشتن انواع زیگیل و لکه های پوستی با دستگاه پلاسما جت

‎💢از بین بردن جای زخم و اسکار با دستگاه پلاسما جت

‎💢هایفو تراپی

‎💢فیشیال

‎💢پلاسما پلک، پشت لب ، خط خنده

‎💢فشیال Rf

‎💢الکترولیز موهای سفید

‎💢میکرونیدلینگ و مزوتراپی

‎💢میکرودرم

‎💢ساخت کرم های دست ساز بدون مواد نگهدارنده همچون کرم آبرسان،ضد لک،ویتامین c،ترک پا و…

💢‎ماساژ درمانی

‎🧑🏻‍💼لیزر موهای زائد آقایون با اپراتور اقا

 

شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتری از مرکز به پیج اینستاگرام کلینیک زیبایی مارال در تهران واقع سعادت آباد مراجعه نمایید و یا جهت رزرو وقت انواع خدمات زیبایی از جمله تزریق بوتاکس در سعادت آباد تهران با ما تماس بگیرید.

09120888370 – 09109999618

02188363155 – 02188364765

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *