مرکز زیبایی مارال
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
09109999618 09109999618
همکاری با پزشک برای کارهای زیبایی به صورت شیفتی و پرداخت درصدی.لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰ تماس بگیرید.
میکرونیدلینگ و مزوتراپی در غرب تهران ، سعادت آباد

مقایسه میکرونیدلینگ و مزوتراپی در غرب تهران، سعادت آباد – مزایا و معایب هر کدام چیست؟

نام نویسنده : webgin

نوامبر 16, 2022

میکرونیدلینگ و مزوتراپی در غرب تهران  ( از غرب تهران تا شرق تهران ، از شمال تهران تا جنوب تهران ) و حتی شهرستان ها به عنوان رایج ترین روش های زیباسازی پوست شناخته می شوند.

به طور معمول، گذر زمان موجب ایجاد تغییراتی محسوس در سطح پوست ما خواهد شد. رایج ترین تغییرات پوستی شامل اسکار، ایجاد رنگدانه ها، چین و چروک و تغییر رنگ پوست خواهند بود. عمده این تغییرات با افزایش سن بر روی پوست ظهور و بروز پیدا می کنند. برخی از افراد با انجام مداخلات درمانی مختلف یا روتین های مراقبتی خاص، از بروز این عارضه های پوست جلوگیری کرده یا آن ها را به تاخیر می اندازند. در حال حاضر نیز روش های گوناگونی بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به افراد کمک کند تا کیفیت مورد نظر را برای پوستشان ایجاد نمایند.

می توان مزوتراپی و میکرونیدلینگ را به عنوان متدهایی نوین در نظر گرفت که برای جوان سازی و زیباسازی پوست صورت به کار گرفته می شوند. با این که این شیوه ها، شباهت زیادی به یکدیگر دارند و برای کاهش چین و چروک، کاهش لکه های پوستی و… به کار برده می شوند، اما نحوه عملکرد آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. پس لازم است در ابتدا به تعریف مزوتراپی و میکرونیدلینگ پرداخته و به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • مزوتراپی و میکرونیدلینگ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
  • آیا می توان مزوتراپی و میکرونیدلینگ را به طور همزمان انجام داد؟

پیش از اینکه به بررسی شباهت ها و تفاوت های مزوتراپی و میکرونیدلینگ بپردازیم، می بایست با هر کدام از این متدها به طور جداگانه آشنا شویم.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی را می توان به عنوان یک متد غیر تهاجمی در نظر گرفت که به واسطه آن، مواد مغذی که به شکل موضعی جذب پوست نمی شوند، به داخل پوست تزریق خواهند شد. به واسطه این روش می توان موادی مانند هیالورونیک، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و سایر مواد ضروری برای پوست را به لایه اپیدرم تزریق نمود. تامین این مواد و تزریق آن ها به لایه های پوستی، موجب آبرسانی عمیق و جوان سازی پوست خواهد شد.

 

مزوتراپی در تهران، سعادت آباد

 

در این شیوه، مواد ضروری به صورت مستقیم به لایه های عمیق پوست انتقال داده می شوند و در نتیجه، رنگ و بافت پوست، در کمترین زمان ممکن با تغییرات محسوس روبرو شده و بهبود پیدا می کند. برای اینکه درمان به نتیجه مطلوب منجر گردد، می بایست برنامه درمانی بین ۴ تا ۶ جلسه مدنظر قرار گیرد. همچنین بهتر است تا بین جلسات درمانی ۲ الی ۴ هفته فاصله وجود داشته باشد.

شاید برای شما این سوال پیش آید که قیمت مزوتراپی پوست و مو در تهران به چه قیمتی انجام می شود، کارشناسان ما در مرکز لیزر و زیبایی مارال پاسخگوی شما هستند.

همچنین شما می توانید به مجتمع کلینیک زیبایی مارال که به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی و پوست و مو تهران واقع در سعادت آباد شناخته شده ، مراجعه فرمایید و با گرفتن مشاوره تخصصی از خدمات این مرکز جهت انجام مزوتراپی در تهران – سعادت آباد اقدام فرمایید.

 

 

مزوتراپی چه کاربردی دارد؟

 

قیمت مزوتراپی در تهران سعادت آباد

 

مزوتراپی در تهران  ( از غرب تهران تا شرق تهران ، از شمال تهران تا جنوب تهران ) و شهرستان ها ،می تواند در موارد متعدد و به منظور بهبود وضعیت پوست، مو، سلولیت و… مورد استفاده قرار گیرد. تولید کلاژن، موجب حفظ سلامت پوست و مو شده و به واسطه کوکتل های متعدد و متفاوت مزوتراپی امکان پذیر خواهد بود. به صورت کلی، موارد زیر به عنوان مهمترین کاربردهای مزوتراپی در نظر گرفته می شوند:

  • سفت شدن، تامین رطوبت، جوان سازی پوست
  • ترمیم و بازسازی پوست صورت و بدن
  • حفاظت از سلامت پوست
  • ترمیم و بهبود زخم، جراحت و آکنه
  • برطرف کردن لکه های تیره پوست

 

مزایای مزوتراپی

مزوتراپی می تواند پوست های پر از چین و چروک، خسته و مات را بهبود داده و آن ها را زیباتر نماید. با استفاده از این روش، گردش خون در پوست بهبود پیدا کرده و به واسطه دفع شدن سموم پیری، پوست بهتر و شفاف تری به ارمغان می آید. همچنین می توان مزوتراپی را روشی عالی برای درمان آکنه و زیباسازی پوست صورت و بدن در نظر گرفت. در این روش، کوکتل های ویتامین قادر هستند تا به خوبی سلول های فیبروبلاست پوست را تحریک نموده و با تشدید رشد کلاژن در سطح پوست، از بروز پیری جلوگیری نماید.

 

مزایا و معایب مزوتراپی

 

ویتامین ها، اسید هیالورونیک، لیپیدها و آنتی اکسیدان ها و… از جمله ترکیبات ضروری برای حفظ سلامت پوست و مو به شمار می روند که به واسطه مزوتراپی به پوست تزریق می گردند. استفاده از این ترکیبات، محیطی عالی و ایده آل را برای بهبود وضعیت پوست ایجاد می کند. به طور معمول، هر کدام از کوکتل های مزوتراپی، از، بیش از ۵۰ ماده ضروری و مغذی تشکیل شده اند که برای ترمیم و جوان سازی پوست صورت و بدن به کار برده می شوند. علاوه بر این، می توان مزوتراپی را با سایر روش ها مانند بوتاکس و تزریق ژل ترکیب نمود و بدین ترتیب، نتیجه به مراتب بهتری را به دست آورد.

 

معایب مزوتراپی

مزوتراپی در تهران  ( از غرب تهران تا شرق تهران ، از شمال تهران تا جنوب تهران ) و حتی شهرستان ها به عنوان یکی از روش های مدرن و ایمن ، زیباسازی و جوانسازی پوست شناخته می شود.

در صورتی که این روش به درستی و با رعایت استاندارد های تعریف شده انجام شود، در اغلب موارد هیچ عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. با این حال، سایت professionalbeauty در مقاله ای اینطور مطرح می کند که: ممکن است تا سه روز پس از مزوتراپی، عوارضی خفیف و متوسط مانند تورم، قرمزی و حساسیت برای پوست ایجاد گردد. همچنین احتمال دارد که تا ۴۸ ساعت بر روی پوست خود احساس خراشیدگی داشته باشید. علاوه بر این ممکن است در پاره ای موارد، عوارضی مانند کبودی، واکنش های آلرژیک، التهاب و عفونت بروز پیدا کند.

 

میکرونیدلینگ چیست؟

 

میکرونیدلینگ در تهران، سعادت آباد

 

میکرونیدلینگ به عنوان متدی شناخته می شود که با استفاده از چندین سوزن ریز و میکروسکوپی، سوراخ هایی بر روی پوست ایجاد می کند. ایجاد این سوراخ های ریز، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند. به طور دقیق تر می توان گفت که ایجاد سوراخ های ریز و کنترل شده بر روی پوست موجب می شود تا بدن با آزادسازی فاکتور های موثر رشدی، به بهبود زخم ها بپردازد. بدین ترتیب، با افزایش این فاکتور ها در سطح پوست، ظاهر پوست نیز بهبود پیدا می کند. علاوه بر این، قیمت میکرونیدلینگ صورت در تهران به تعداد جلسات، نوع دستگاه و کیفیت جلسات درمانی بستگی خواهد داشت.

شما می توانید به مرکز کلینیک زیبایی مارال که به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی و پوست و مو تهران واقع در سعادت آباد شناخته شده مراجعه فرمایید و با گرفتن مشاوره تخصصی از خدمات این مرکز جهت انجام میکرونیدلینگ در تهران – سعادت آباد اقدام فرمایید.

 

میکرونیدلینگ چه کاربرد هایی دارد؟

 

قیمت میکرونیدلینگ در تهران سعادت آباد

 

در اغلب موارد میکرونیدلینگ برای زیباسازی و جوان سازی پوست به کار برده می شود. با این حال، مهمترین کاربردهای میکرونیدلینگ به شرح زیر است:

  • برطرف کردن جای آکنه و لکه های پوستی
  • کاهش چین و چروک و خطوط
  • از بین بردن و بستن منافذ پوستی بزرگ
  • برطرف کردن اسکار
  • افزایش قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست
  • درمان عارضه ها و آسیب های پوستی

 

مزایای میکرونیدلینگ

به طور کلی می توان هدف از درمان میکرونیدلینگ را جوانسازی و برطرف کردن زخم های شدید پوستی در نظر گرفت. این روش موجب می شود تا مواد فعال به عمق پوست نفوذ کرده و در نتیجه تولید کلاژن تشدید می گردد. با اینکه انجام این درمان با سوزن انجام می شود و شاید در وهله اول کمی ترسناک به نظر بیاید، با این حال، نتایج مطلوبی را به همراه داشته و می تواند به طرز چشمگیری موجب بهبودی پوست شود. در مواردی که قسمت هایی از پوست دارای بافت یا رنگ متفاوتی بوده یا ناهمواری بر روی آن ایجاد شده است، می توان از میکرونیدلینگ برای بهبود وضعیت آن استفاده کرد. این روش با هزینه ای اندک و ریسک کم، وضعیت خوبی را برای پوست ایجاد کرده و می توان آن را برای تمامی قسمت های صورت نیز مورد استفاده قرار داد.

 

معایب میکرونیدلینگ

در این قسمت می توان به طور کامل متوجه تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ شد. اگرچه میکرونیدلینگ مزایای بسیاری دارد، معایب آن نیز قابل توجه خواهد بود. برای مثال، سایت igbeauty معتقد است که دوره نقاهت این متد درمانی بین ۵ الی ۷ روز خواهد بود. همچنین برای اینکه این روش موثر باشد، می بایست هر ۲ یا ۳ ماه یکبار، مجددا برای انجام میکرونیدلینگ اقدام نمایید.

 

مزوتراپی یا میکرونیدلینگ؛ کدام بهتر است؟

دیده می شود که در بسیاری از موارد، مزوتراپی و میکرونیدلینگ با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. با این حال، این دو متد مختلف، شباهت ها و تفاوت های بسیاری دارند. به عنوان مثال، در هر دوی این روش ها، پوست به واسطه یک سوزن مخصوص مورد تحریک قرار می گیرد و به تحریک تولید کلاژن و الاستین منجر می گردد. البته در این زمینه تفاوتی نیز بین این دو روش وجود دارد. زیرا در مزوتراپی، مواد مغذی به واسطه سوزن به اعماق پوست منتقل می شود، اما در میکرونیدلینگ، آسیب سطحی وارده به پوست موجب تحریک پوست و درمان خواهد شد.

یکی دیگر از تفاوت هایی که در این زمینه مطرح می شود، به دوره نقاهت مربوط می شود. به صورت کلی، میکرونیدلینگ منجر به ایجاد زخم هایی سطحی بر روی پوست می گردد که برای بهبود آن ها به ۲ الی ۳ روز زمان نیاز است. اما در روش مزوتراپی، زخم هایی که بر روی سطح پوست ایجاد می گردد، ناشی از تزریق است و هیچ جراحت دیگری به وجود نمی آید. با این حساب، بهتر است تا پیش از اقدام برای درمان، با پزشک خود مشورت نمایید. زیرا در برخی از موارد درمانی، استفاده از یکی از روش های فوق، بر دیگری ارجعیت دارد.

مزایا و معایب میکرونیدلینگ پوست

 

آيا انجام این دو روش به صورت همزمان امکان پذیر است؟

حال که با دو روش فوق آشنا شدید، بهتر است این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که بسیاری از افراد به صورت همزمان برای انجام مزوتراپی و میکرونیدلینگ اقدام می کنند تا مشکلات پوستی خود را رفع کرده و پوست را جوانسازی کنند. بدین شکل، می توان به شکل همزمان از مزایای هر دو روش برخوردار شد و ظاهری بهتر را برای پوست به ارمغان آورد.

 

سخن آخر

با مطالعه این مقاله، اطلاعاتی را در زمینه ماهیت روش های مزوتراپی و میکرونیدلینگ و کاربرد و مزایای آن ها به دست آورده اید. به طور کلی، عمده تفاوت این متدها، به نحوه انجام و دوره بهبودی آن ها مربوط می شود. همان طور که مطرح شد، میکرونیدلینگ با ایجاد زخم هایی سطحی پوست را تحریک کرده و در روش مزوتراپی، مواد مغذی به درون پوست تزریق می گردند. در نهایت نیز هر دوی این روش ها با تحریک کلاژن، به جوانسازی و زیباسازی پوست منجر می گردند. همچنین استفاده همزمان از هر دو شیوه فوق، می تواند تاثیرات به مراتب بهتری را به همراه داشته باشد.

 

انجام مزونیدلینگ و مزوتراپی در غرب تهران سعادت آباد

حال که تصمیم دارید برای جوانسازی و کلاژن سازی پوست خود اقدام نمایید. بهتر است به یک مرکز معتبر مراجعه کنید چرا که زیبایی و پوست چهره شما ، ارزشمندتر از آن است که با بی توجهی آسیب ببیند.

مجموعه کلینیک بزرگ پوست و مو و زیبایی مارال در غرب تهران واقع در سعادت آباد با تکیه بر سابقه و تجربه کافی و همچنین در محیطی امن و آرام با بهره مندی از پرسنل مجرب و مواد (متریال) برند و به روز دنیا ، به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی و پوست و مو تهران واقع در سعادت آباد شناخته شده است.

شما می توانید با گرفتن مشاوره تخصصی از پزشک مرکز، اقدام به دریافت خدمات زیبایی همچون میکرونیدلینگ و مزوتراپی در غرب تهران ، سعادت آباد نمایید.

کلینیک لیزر و زیبایی مارال با تکیه بر تجربه و با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته همچون دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا ، خدمات تخصصی زیبایی را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد، مواردی همچون:

‎💢انواع لیزر موهای زائد در تمامی نواحی بدن

‎💢انواع فیلر لب روسی،نچرال

‎💢فیلر خط خنده،خط اخم،خط اندوه،گونه، چونه

‎💢زاویه سازی

‎💢انواع بوتاکس با ماندگاری بالا

‎💢برداشتن انواع خال و زیگیل و لکه های پوستی با دستگاه پلاسما جت

‎💢از بین بردن جای زخم و اسکار با دستگاه پلاسما جت

‎💢هایفو

‎💢فیشیال

‎💢پلاسما پلک، پشت لب ، خط خنده

‎💢فشیال Rf

‎💢الکترولیز موهای سفید

‎💢میکرونیدلینگ

‎💢میکرودرم

‎💢ساخت کرم های دست ساز بدون مواد نگهدارنده همچون کرم آبرسان،ضد لک،ویتامین c،ترک پا و…

💢‎ماساژ درمانی

‎🧑🏻‍💼لیزر موهای زائد آقایون با اپراتور اقا

 

شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتری از مرکز به پیج اینستاگرام کلینیک زیبایی مارال در تهران واقع سعادت آباد مراجعه نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *